TRENDS
Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018, 17:08
Να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι περιμένουν οι μεριδιούχοι της Συνεταιριστικής Εύβοιας

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Ως ένα τεράστιο οικονομικό έγκλημα χαρακτήρισε αυτό που συνέβη με την Συνεταιριστική Τράπεζα Εύβοιας ο πρόεδρος των Μεριδιούχων, Στέλιος Πολυκράτης.
Επιρρίπτει ευθύνες στην Τράπεζα της Ελλάδος που δεν σταμάτησε την αρνητική πορεία της Συνεταιριστικής, ενώ έβλεπε από το 2009 ότι αυξάνονται τα έξοδα και μειώνονται τα έσοδα, με αποτέλεσμα να χαθούν όλα τα κεφάλαιά της. Οι μεριδιούχοι αναμένουν τα αποτελέσματα της δικαιοσύνης για να απαγγελθούν κατηγορίες σε όσους ευθύνονται για την κακοδιαχείριση της Τράπεζας.








