Ορκίστηκαν δύο νέοι μόνιμοι υπάλληλοι στον Δήμο Καρπενησίου

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή ορκωμοσίας δύο νέων μόνιμων υπαλλήλων, οι οποίοι ενισχύουν το στελεχιακό δυναμικό του Δήμου Καρπενησίου.
Οι νέοι υπάλληλοι, που προσλαμβάνονται μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ, ορκίστηκαν ενώπιον του Δημάρχου Καρπενησίου, Χρήστου Κακαβά. Πρόκειται για τους: Αλεξανδρόπουλο Φώτιο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού και Καρβέλη Κωνσταντίνο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού.
Ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι τους υποδέχθηκαν με θέρμη, τους ευχήθηκαν καλή δύναμη και παραγωγική θητεία, τονίζοντας ότι η εξειδίκευσή τους θα συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους δημότες.









