Ακύρωση Φεστιβάλ Ολυμπίων στο Ζάππειο, διασπάθιση δημοσίου χρήματος και αδιαφάνεια από τη διορισμένη Διοίκηση

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Σοβαρή διοικητική και οικονομική αστοχία συνιστά η αιφνίδια ακύρωση, λίγες ώρες πριν την έναρξή του, του Φεστιβάλ Ολυμπίων που προγραμματιζόταν στο Ζάππειο (21 Ιουνίου – 25 Ιουλίου).
Το γρήγορο ξήλωμα του λυόμενου αμφιθέατρου που κάλυπτε το εμβληματικό νεοκλασικό Μέγαρο αποκάλυψε πολύ σοβαρά ζητήματα. Η διοργάνωση προωθήθηκε χωρίς την απαιτούμενη γνωμοδότηση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων, ενώ το σχετικό αίτημα προς το Υπουργείο Πολιτισμού κατατέθηκε μόλις στις 17 Ιουνίου. Παράλληλα, η διορισμένη από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας Διοίκηση της Επιτροπής Ολυμπίων και Ζαππείου Κληροδοτήματος φέρεται να προχώρησε σε σημαντικές δαπάνες -μόνο η εξέδρα περίπου 150.000 ευρώ- χωρίς να έχει εξασφαλίσει τις απαραίτητες εγκρίσεις.
Για όλα αυτά, με Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που κατέθεσα σήμερα με τις συνυπογραφές των Βουλευτών των Δημοκρατών – ΠΚ, ζητώ πλήρη αποκάλυψη του συνολικού κόστους, των συμβάσεων, των πληρωμών και των ευθυνών. Επιπλέον, ερωτώ για τις αυξημένες αμοιβές της Διοίκησης και την πρόθεση καταλογισμού ευθυνών.
Απαιτείται άμεσα διαφάνεια και απόδοση ευθυνών. Το δημόσιο χρήμα δεν είναι για πειράματα!
Η Ερώτηση & ΑΚΕ, όπως κατατέθηκε εδώ.









