Παρανάλωμα του πυρός όχημα της αστυνομίας στη γέφυρα του Κάστρου.

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Ολοσχερώς κάηκε επιβατικό όχημα στην έξοδο του Κάστρου Ορχομενού προς τη γέφυρα της Εθνικής οδού Αθηνών Λαμίας.
Για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία το ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες και σε λίγα λεπτά κάηκε ολοσχερώς.
Στο συμβάν έσπευσε κλιμάκιο της Νέας Οδού όπου απέκλεισε το σημείο μέχρις ότου καταφτάσει όχημα της πυροσβεστικής.
Ευτυχώς ο οδηγός του οχήματος έγκαιρα αντιλήφθηκε τις φλόγες και το εγκατέλειψε χωρίς να τραυματιστεί.
Προανάκριση διενεργεί το ανακριτικό τμήμα της πυροσβεστικής υπηρεσίας Θήβας.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για συμβατικό υπηρεσιακό όχημα της ΑΔ Βοιωτίας.








