“Modus operandi” το έργο στην Υλίκη, για την ΕΥΔΑΠ… που έρχεται.(video)

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Ο πρόεδρος της ΕΥΔΑΠ επιβεβαίωσε τη διεξαγωγή του έργου επαναφοράς της λειτουργικότητας των 17 αντλιοστασίων «μαμούθ» στο μέσο ρου του Βοιωτικού Κηφισού, για την εξυπηρέτηση της ύδρευσης της Αττικής όταν και εφόσον απαιτηθεί, χωρίς όμως να διαταραχθεί, όπως τόνισε, η αρδευτική διαδικασία.
Στο πλαίσιο της αυτοψίας στην Υλίκη παρουσία του υπουργού περιβάλλοντος, ο Γιώργος Στεργίου χαρακτήρισε κοινωφελές έργο των πλωτών αντλιών που παρέχει η εταιρεία για τη διεξαγωγή της φετινής αρδευτικής περιόδου στην Κωπαίδα ενώ η ΕΥΔΑΠ αναμένεται να συνδράμει και για την αποκατάσταση της ζημιάς στο σύστημα κλειστών αγωγών άρδευσης στον Ορχομενό.








