Φυλακή Δομοκού: Μπλόκο σε ισοβίτη που έκανε μπίζνες με… smartphones. (φώτο)

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά 20 συσκευές κινητών τηλεφώνων εντόπισαν και κατάσχεσαν οι υπάλληλοι των φυλακών του Δομοκού.
Τα κινητά ήταν καλά κρυμμένα μέσα σε φούρνο που απεστάλη ως δέμα σε 32χρονο αλλοδαπό, ισοβίτη, που βρίσκεται στη φυλακή για ανθρωποκτονία.
Οι υπάλληλοι εντόπισαν τα κινητά τηλέφωνα μετά τον έλεγχο που έκαναν στο δέμα με το ειδικό μηχάνημα ακτίνων που υπάρχει στην φυλακή και βέβαια στη συνέχεια άνοιξαν τον φούρνο.

Οι συσκευές θα πωλούνταν σε κρατούμενους.
Πρόκειται για μεγάλη επιτυχία καθώς είναι η πρώτη φορά που εντοπίζονται και κατάσχονται τόσο μεγάλος αριθμός τηλεφώνων σε σωφρονιστικό κατάστημα.








