TRENDS
Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017, 14:12
Ο Απ. Γλέτσος στο χωράφι που αναφλέγεται λιγνίτης στο υπέδαφος

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Ένα σπάνιο φαινόμενο ανάφλεξης του εδάφους παρατηρείται στους Μύλους της Πελασγίας.
Από το υπέδαφος βγαίνει καπνός και συχνά κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες στο σημείο προκαλούνται πυρκαγιές. Ο Δήμαρχος Απόστολος Γκλέτσος βρέθηκε χθες στην περιοχή για το παλιό ορυχείο που βρίσκεται στο υπέδαφος τονίζοντας την ανάγκη να ληφθεί μέριμνα για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
{media id=18954,layout=solo}








