Ευρεία σύσκεψη για τα μέτρα στη Σπερχειάδα. Τι αποφασίστηκε. (φωτο & video)

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Στις 15:30 και μετά από περίπου 2 ώρες ολοκληρώθηκε η ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο Ακρίδα στη Σπερχειάδα.
Η σύσκεψη αφορούσε στα μέτρα που θα ληφθούν μετά τα αυξημένα κρούσματα κορονοϊού που εντοπίστηκαν στην περιοχή.
22 κρούσματα είναι ενεργά σήμερα γεγονός που ανησυχεί τις αρχές.
Συνδεθείτε στην κοινότητα ενημέρωσης του STAR Κεντρικής Ελλάδας στο Viber
Όπως ανακοίνωσαν ο δήμαρχος Μακρακώμης Γιώργος Χαντζής και ο αντιπεριφερειάρχης Φθιώτιδας Θανάσης Καρακάντζας στη σύσκεψη αποφασίστηκαν μεταξύ των άλλων:
Απαγορεύεται η μετακίνηση εντός και εκτός κοινότητας από τις 6 το απόγευμα ως τις 5 το πρωί.
Δεν θα γίνεται καμία μετακίνηση από και προς τη Σπερχειάδα χωρίς βεβαίωση.
Για τους εργαζόμενους θα πρέπει να έχει βεβαίωση εργοδότη.
Επιτρέπονται οι αγροτικές και κτηνοτροφικές εργασίες κατά περίπτωση.
Δεν κλείνουν τα καταστήματα μέσα στην κοινότητα, δεν θα μπαίνουν όμως κάτοικοι των γειτονικών χωριών για να ψωνίσουν εδώ.
Απαγορεύεται η λειτουργία των λαϊκών αγορών και κάθε είδους εκδηλώσεις.
Αυστηρά είναι τα μέτρα αστυνόμευσης καθώς οι αστυνομικοί του Α.Τ Σπερχειάδας έχουν στήσει μπλόκα στις εισόδους και τις εξόδους.














