Χαλκίδα: Αστυνομικός κατήγγειλε γιατρό ότι του ζήτησε «φακελάκι»!

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Αστυνομικός κατήγγειλε γυναικολόγο του νοσοκομείου Χαλκίδας, ότι του ζήτησε χρήματα για να εξετάσει την έγκυο σύζυγο του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αστυνομικός πήγε στην Ασφάλεια Χαλκίδας και κατέθεσε γραπτώς πως μετά την εξέταση, ο γιατρός απαίτησε το ποσό των 50 ευρώ, με αποτέλεσμα λίγο αργότερα οι αστυνομικοί να συλλάβουν τον 58χρονο γυναικολόγο για το αδίκημα της δωροδοκίας.
Ο γιατρός αρνήθηκε την κατηγορία και αφέθηκε ελεύθερος με εντολή του εισαγγελέα Χαλκίδας.
ΕΔΕ για την υπόθεση διέταξε ο διοικητής του Νοσοκομείου Χαλκίδας, Παναγιώτης Τζαφέρος.








