Κατάληψη στο ΕΠΑΛ Κονιστρών…Τι γίνεται με τους Αναπληρωτές στην Εύβοια

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Ξεκίνησαν κατάληψη στο ΕΠΑΛ Κονιστρών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διαμαρτυρία αφορά στην απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει το Γεωπονικό Τμήμα.
Ο αριθμός των παιδιών που φοιτούν δεν είναι ο απαιτούμενος σύμφωνα με το Υπουργείο. Κανονικά, θα πρέπει να είναι οχτώ μαθητές, ενώ είναι έξι.
Επίσης, από Δευτέρα ξεκινούν δουλειά 41 αναπληρωτές καθηγητές που θα πρέπει να καλύψουν 75 κενές θέσεις. Ήδη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται προσπάθειες για να μοιραστούν οι αναπληρωτές σε σχολεία του νομού με το μεγαλύτερο πρόβλημα να επικεντρώνεται στη Κύμη, το Αυλωνάρι, την Κάρυστο, τις Γούβες, την Λίμνη και την Σκύρο.








