STAR Κεντρικής Ελλάδας
Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης
Τελευταίες Ειδήσεις

Ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο της 18ης Δεκεμβρίου το πλάνο συμμετοχής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε Επιχειρηματικές Εκθέσεις Εσωτερικού και Εξωτερικού για το έτος 2018, μετά την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Επιχειρηματικότητας & Εξωστρέφειας, κ Θεμιστοκλή Χειμάρα.

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, συνεχίζει με συνέπεια την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος συμμετοχής σε μεγάλες εμπορικές εκθέσεις εσωτερικού και εξωτερικού, με βασικό στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την υποστήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Χειμάρας, παρουσίασε στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο του έτους, τα αποτελέσματα και απολογιστικά στοιχεία από το εκθεσιακό πλάνο της Περιφέρειας που υλοποιήθηκε με επιτυχία το έτος 2017, και παράλληλα εισηγήθηκε το πλάνο συμμετοχής για το νέο έτος.

Όπως ενδεικτικά παρουσίασε ο κ. Χειμάρας, το έτος 2017, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας οργάνωσε τη συμμετοχή σε 10 σημαντικές επιχειρηματικές εκθέσεις, από τις οποίες οι πέντε (5) ήταν στο εξωτερικό και στις οποίες συμμετείχαν 175 επιχειρήσεις από όλη τη Στερεά Ελλάδα. Τα Στερεολλαδίτικα προϊόντα παρουσιαστήκαν με επιτυχία στις πιο σημαντικές διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού: ANUGA , PROWEIN, Big5 Show Dubai, GRIECHENLAND FESTIVAL, Food &Life, αλλά και έδωσαν το παρόν στις πλέον επιτυχημένες διοργανώσεις του εσωτερικού: ΕΞΠΟΤΡΟΦ, FOODEXPO, 7ο Φεστιβάλ Ελαιολάδου & προϊόντων Ελιάς ως τιμώμενη Περιφέρεια, έκθεση Super Market Mini Market & Περίπτερο κ.α.

 

«Κάνοντας την απολογισμό των συμμετοχών μας φέτος κρατάμε τη συμμετοχή μας στις δυνατές και δοκιμασμένες εκθέσεις εσωτερικού και προσθέτουμε στο πλάνο μας τη συμμετοχή μας σε νέες χώρες – στόχο, την Αμερική, την Ασία και τη Σουηδία», ανέφερε ο κ. Χειμάρας και παρουσίασε το αναλυτικά το ετήσιο πλάνο για το 2018.


Συγκεκριμένα το εκθεσιακό πρόγραμμα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας βασίζεται στα εξής βήματα:
α) Επιλογή των δράσεων και κατάρτιση- σχεδιασμός του ετήσιου πλάνου
β) Ενοικίαση εκθεσιακού χώρου ανά δράση, κατασκευή – διακόσμηση του περιπτέρου, σχεδιασμός και προμήθεια προωθητικού υλικού
γ) Πρόσκληση και Επικοινωνία με τις επιχειρήσεις
β) Συνολικός συντονισμός και οργάνωση της συμμετοχής για τη διασφάλιση της ενιαίας παρουσίας και προβολής των προϊόντων, αξιοποιώντας όλες τις δυνατές συνέργειες με άλλους κρατικούς και θεσμικούς φορείς
δ) Διοργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων (όπως ημερίδων, ενεργειών γευσιγνωσίας κ.α.).
δ) Απολογισμό της συμμετοχής σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις (ερωτηματολόγια αποτιμησης).

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Χειμάρας, μετά την ψήφιση του ετήσιου πλάνου, δήλωσε:
«Το έτος που μας πέρασε, μέσα από μια πληθώρα δράσεων καταφέραμε να κάνουμε την οικογένεια των παραγωγών της Στερεάς Ελλάδας πιο μεγάλη και πιο ισχυρή. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε από την επιχειρηματική κοινότητα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και αισιόδοξα.
Οι δράσεις μας οφείλουν να έχουν Συνέπεια και Συνέχεια, γιατί μόνο έτσι τα αποτελέσματα θα είναι επιτυχή.
Το έτος 2018, με ένα ακόμη μεγαλύτερο εκθεσιακό πρόγραμμα, θα είμαστε και πάλι δίπλα στους παραγωγούς και τους επιχειρηματίες μας, με την ίδια διάθεση και με μεγαλύτερο πάθος, ώστε να προβάλλουμε στο εγχώριο και διεθνές κοινό τη δύναμη μας στην παραγωγή και το εμπόριο, και την πραγματική εικόνα μιας Περιφέρειας που “επιχειρεί”.»

 

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.