Τα προβλήματα του νοσοκομείου Χαλκίδας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς. (video)

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Να βοηθήσουν ώστε να λυθούν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν εργαζόμενοι και ασθενείς στο νοσοκομείο της Χαλκίδας, ζήτησαν από τους περιφερειακούς συμβούλους κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του περιφερειακού συμβουλίου, εκπρόσωποι των εργαζομένων.
Η πρόεδρος του σωματείου Ιωάννα Ιωάννου ανέλυσε τις ελλείψεις και τα προβλήματα του υπάρχουν.
Οι παρατάξεις της μειοψηφίας τάχθηκαν στο πλευρό των εργαζομένων, υπερψηφίζοντας το ψήφισμα, ενώ ο περιφερειάρχης Στερεάς Φάνης Σπανός τόνισε πως η παράταξή του δεν θα το ψηφίσει προκειμένου να ζητήσει περισσότερα στοιχεία από την διοίκηση της νοσοκομείου και την 5η ΥΠΕ.







