Συνάντηση του Δημάρχου Λεβαδέων με το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Σήμερα 25-06-2026, πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο, συνάντηση του Δημάρχου Λεβαδέων Δημήτρη Καραμάνη με το Προεδρείο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Λεβαδέων.
Στη συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος της ΠΟΕ ΟΤΑ κ.κ. Νίκος Τράκας και Γιάννης Τσούνης αντίστοιχα, καθώς και η κ. Σταματία Τζουμέα μέλος της Εκτελεστική Επιτροπής της ΠΟΕ ΟΤΑ και ο κ. Στέφανος Σαββόπουλος μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό και εποικοδομητικό κλίμα, με κύριο άξονα την εθιμοτυπική γνωριμία της νέας διοίκησης του Σωματείου με τη Δημοτική Αρχή και με τους εκπροσώπους της ΠΟΕ ΟΤΑ και την επιβεβαίωση της κοινής τους βούλησης για αγαστή συνεργασία.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Δήμαρχος εξέφρασε την αμέριστη στήριξή του προς το πρόσωπο των εργαζομένων, αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο τους στην εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών και στην εξυπηρέτηση των δημοτών. Παράλληλα, τόνισε τη σημασία του διαλόγου και της συλλογικής προσπάθειας για την αναβάθμιση του Δήμου.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι του Σωματείου Εργαζομένων υπογράμμισαν την ανάγκη για διατήρηση αρμονικού εργασιακού κλίματος, ασφάλειας στην εργασία και συνεχή βελτίωση των συνθηκών παροχής υπηρεσιών.
Ο Δήμαρχος και το Δ.Σ. του Σωματείου συμφώνησαν να διατηρήσουν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και να βρίσκονται σε τακτική επαφή, προκειμένου να αντιμετωπίζουν από κοινού τις προκλήσεις και να προωθούν λύσεις προς όφελος τόσο των εργαζομένων όσο και του κοινωνικού συνόλου.









