Από 10 έως 20% πιο κάτω η αγοραστική δύναμη των εορτών στην πόλη της Χαλκίδας
Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς συνηθίζεται για τον εμπορικό κόσμο να είναι μία καλή περίοδος για τα ταμεία των καταστημάτων τους, μια και οι πολίτες εξορμούν για δώρα και άλλες αναγκαίες αγορές. Φέτος, όμως, έζησαν μία εορταστική διαφορετική περίοδο σε σχέση με τις προηγούμενες. Ενώ, ο κόσμος είχε κατακλύσει τους δρόμους και όλα τα ξενοδοχεία της Χαλκίδας ήταν γεμάτα, αντίθετα στα εμπορικά μαγαζιά η αγοραστική δύναμη ήταν από 10 έως 20% πιο κάτω, σε σχέση με πέρυσι.
Οι έμποροι και γενικότερα η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα αποτελεί το πρώτο θεμέλιο της πραγματικής ελληνικής οικονομίας. Όμως, όπως είναι γνωστό τοις πάσι, οι πολλοί και αυξημένοι φόροι σε συνδυασμό με τη δυσκαμψία που συναντούν από τις ελληνικές τράπεζες δεν τους αφήνουν όχι μόνο να αναπτυχθούν, αλλά και να συντηρήσουν αυτά που έχουν δημιουργήσει.