Ο πατριωτισμός των νέων και η woke ατζέντα
Η woke ατζέντα πιέζει τους Έλληνες πολίτες και κυρίως τους νέους στο όνομα του ‘’καταχρηστικού δικαιωματισμού’’, ώστε να τους μετατοπίσει από τις αρχές, αξίες, πεποιθήσεις, αγάπη για τα δομικά στοιχεία της ταυτότητας του Έθνους μας.
Η woke ατζέντα ενυπάρχει δυστυχώς σε αρκετά πολιτικά κόμματα σε μικρή μειοψηφία. Εκφράζει τον επίσημο αντιπατριωτισμό της νέας εποχής, την εποχή της καλοπέρασης, του υπερκαταναλωτισμού, του εφησυχασμού, της ψευτοκουλτούρας, της αδράνειας, της υποχωρητικότητας, της επιτρεπτικότητας όλων
Η νέα γενιά όμως δεν ακολουθεί τις πρακτικές και τις προθέσεις της ισχνής μειοψηφίας των λίγων woke οπαδών καθώς γνωρίζει την θεωρία και τις προθέσεις τους.
1. Η woke ατζέντα δεν βλέπει τις προθέσεις επεκτατισμού της Τουρκίας. Διερωτάται εάν “Υπάρχουν Θαλάσσια σύνορα”. Χρησιμοποιεί ποιητικές εκφράσεις όπως ‘’μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον ήλιο και τον άνεμο του Αιγαίου μαζί’’.
2. Η woke ατζέντα επεκτείνεται και στην Κυπριακή Δημοκρατία υπό την ιδιότητα του Ευροβουλευτή που επιρρίπτει ευθύνες στους Έλληνες της Κύπρου για την τουρκική εισβολή το 1974 με τον απαράδεκτο χαρακτηρισμό “εκάμαμεν τζε εμείς πολλά”
3. Η woke θεωρία δεν πιστεύει ή δεν βλέπει θεωρίες περικύκλωσης της χώρας μας από εθνικιστικό τόξο κρατών – δορυφόρων της Τουρκίας (Αλβανία, Σκόπια, Λιβύη). Δεν αντιλαμβάνεται τις εθνικιστικές διαθέσεις όμορων κρατών, την επιβλαβή Συμφωνία των Πρεσπών.
4. Ακόμα και την Ελληνική Σημαία η woke ατζέντα την προσδιορίζει ως ένα κομμάτι “πανί που το πήρε ο αέρας”.
5. Στην woke ατζέντα δεν υπάρχουν σύνορα. Επιθυμούν οι εκπρόσωποί της να εισέρχεται στην Ελληνική Επικράτεια όποιος επιθυμεί. Ισχυρίζεται ότι όλοι είμαστε φίλοι. Να μην γίνει φράχτης στον Έβρο, να είναι αφύλακτα τα χερσαία σύνορα, να μην επιτηρούνται τα θαλάσσια σύνορα.
6. Δεν υπάρχει για την woke ατζέντα Δημογραφικό Πρόβλημα. Ακόμα και εάν οι θάνατοι στην χώρα μας είναι διπλάσιοι των γεννήσεων, οι woke οπαδοί έχουν την ερμηνεία αναπλήρωσης από τους παράνομους μετανάστες
7. Για την woke ατζέντα, ακόμα και η παρέμβαση της Εκκλησίας σε θέματα κοινωνικά, φιλανθρωπίας, βοήθειας προς τους ευάλωτους, τους πολυτέκνους, τους φτωχούς, κρίνεται με καχυποψία.
8. Τέλος ακόμα και ο σκληρός πυρήνας της Ελληνικής παραδοσιακής οικογένειας βάλλεται με ξενόφερτα μοντέλα δήθεν στο πνεύμα της δυτικοποίησης των ιδεών.
Όμως, η νέα γενιά των Ελλήνων συνεχίζει να ακολουθεί τις αρχές και της αξίες της αξιοκρατίας, της αρετής, της σκληρής δουλειάς, της φιλοπατρίας, γιατί η συνέχεια της δικής τους οικογένειας εξελίσσεται με σημείο αναφοράς – πρότυπο την οικογένεια των γονέων, των γιαγιάδων και των παππούδων τους.