«Ψυχοσωματική υγεία και φωνητική ανθεκτικότητα. Η ολιστική προσέγγιση» – Σεμινάριο εξειδίκευσης στο Αμφιθέατρο του Πνευματικού και Διοικητικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος
Σεμινάριο εξειδίκευσης, διοργανώνει το Ωδείο της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος «Γερμανός ο Μελωδός» σε συνεργασία με το Μουσικό Σχολείο Λαμίας και το 2ο Γυμνάσιο Λαμίας, στο Αμφιθέατρο του Πνευματικού και Διοικητικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος την Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024 στις 19.30 μ.μ.
Ο κ. Νίκος Κοτροκόης δραστηριοποιείται εδώ και είκοσι περίπου χρόνια στον τομέα «Εκπαίδευσης Φωνής». Θα είναι κοντά μας προκειμένου να μας εξηγήσει για την Ολιστική Μέθοδο Φωνητικής Εκπαίδευσης και να ορίσουμε από κοινού τις συναντήσεις που θα κάνουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.
Η μέθοδος “Ολιστικής Φωνητικής Εκπαίδευσης” απευθύνεται σε κάθε άνθρωπο που επιθυμεί αφενός να κάνει χρήση της φωνής του με ασφάλεια ή να εξελίξει τις φωνητικές του δεξιότητες, αλλά και σε όσους χρησιμοποιούν τη φωνή τους στην επαγγελματική τους δραστηριότητα, και αφετέρου σε ανθρώπους οι οποίοι επιθυμούν να έχουν καλύτερο τονικό προσανατολισμό. Μπορεί δηλαδή σε αυτή την περίπτωση, να δώσει τη δυνατότητα ακόμη και σε τονικά ασταθείς ή λάθος φωνές (φάλτσες) να διορθωθούν και να τραγουδήσουν. Σε κάθε περίπτωση οι υποψήφιοι μπορεί να είναι τραγουδιστές, ηθοποιοί, ιερείς, ψάλτες, δημοσιογράφοι, πολιτικοί, εκπαιδευτικοί, στελέχη επιχειρήσεων, δικηγόροι, πωλητές κ.ά.
Συνηθισμένες ερωτήσεις/ανησυχίες υποψηφίων σπουδαστών:
Ποιο είδος αναπνοής βοηθάει στην φωνητική ασφάλεια και γιατί;
Είναι η κακή στάση του σώματος επιβαρυντικός παράγοντας για τη διαδικασία παραγωγής φωνής, και γιατί;
Εφόσον δεν τραγουδάω χρειάζομαι εκπαίδευση;
Τι μπορεί να μας βοηθήσει άμεσα φωνητικά, διευκολύνοντας την καθημερινότητά μας;
Παίζει κάποιο ρόλο η ηλικία μας στην εκπαίδευση;
Τι ρόλο παίζει η άρθρωση στην παραγωγή φωνής;
Υπάρχουν ασκήσεις προθέρμανσης μόνο για τραγουδιστές ή για κάθε έναν που χρησιμοποιεί τη φωνή του στην εργασία του;
Ποιοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τη απόδοση φωνής και γιατί;
Μπορεί να κινδυνεύω εάν ακούω καλά τη φωνή μου;
Πόσο εύκολο είναι τελικά το θέμα της εκπαίδευσης;
Είναι προτιμότερη η εκπαίδευση σε ομάδες ή ατομικά;
Πόσο γρήγορα μπορεί να έχω χειροπιαστά αποτελέσματα;
Υπάρχει τρόπος να καταλάβω ότι ο καθηγητής μου είναι αυθεντία στον τομέα του;