Στη Λαμία τη Δευτέρα ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Επίσκεψη στο Νοσοκομείο Λαμίας, θα πραγματοποιήσει την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, στη 13.30 θα επιθεωρήσει τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη για την ανακαίνιση και αναβάθμιση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών και την ανέγερση του νέου κτιρίου για την επέκταση της Ογκολογικής Κλινικής.
Το υπόλοιπο πρόγραμμα της επίσκεψης του κ. Γεωργιάδη, δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να συναντηθεί και με το σωματείο των εργαζομένων του Νοσοκομείου.








