Προχωρά η διαδικασία για τη κατασκευή του δρόμου Μπράλλος – Άμφισσας

Η ΑΒΑΞ είναι ο προσωρινός ανάδοχος του έργου «Οδικό τμήμα Μπράλος – Άμφισσα» στον διαγώνιο άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο που θα συρρικνώσει στο ήμισυ τον χρόνο ταξιδιού για το Λαμία-Πάτρα.
Η ΑΒΑΞ είναι η εταιρεία που ανακηρύχθηκε, με έκπτωση 10,1%, προσωρινός ανάδοχος για το έργο «Οδικό τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, προϋπολογισμού 285,5 εκατ. ευρώ.
Το έργο θα ολοκληρωθεί σε 54 μήνες από την ημέρα που πέσουν οι υπογραφές, και η χρηματοδότησή του θα γίνει μέσω πόρων του ΕΣΠΑ 2021-2027.
Πρόκειται για έναν δρόμο συνολικού μήκους 25 χλμ. που αποτελεί τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους.
Ειδικότερα, αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς.
Τα δύο τμήματα του έργου:
-1ο Υποτµήµα: Μπράλος – Αρχή παράκαµψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
-2ο Υποτµήµα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαµβάνεται) – Άµφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700).
Στη σπουδαιότητα του συνολικού έργου είχε κάνει αναφορά και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφέροντας ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, συνδέοντας ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία.
Την ικανοποιησή του για την εξέλιξη εξέφρασε ο βουλευτής Φωκίδας της ΝΔ Γιάννης Μπούγας χαρακτηρίζοντας το έργο ως το μεγαλύτερο των τελευταίων 50 χρόνων. Επίσης αναφέρθηκε και στον ελαιώνα της Άμφισσας και τα όσα πρέπει να γίνουν μετά την πρόσφατη μεγάλη πυρκαγιά.