Σύλλογος ΟΤΑ: Καμία απόλυση του προσωπικού covid σε δήμους και περιφέρειες (video)

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Να στηρίξουν έμπρακτα τους εργαζόμενους covid που απειλούνται με απόλυση καλεί τους αιρετούς πρώτου και δεύτερου βαθμού ο σύλλογος εργαζομένων ΟΤΑ Βοιωτίας.
Προωθώντας την πάγια θέση του για μόνιμη και σταθερή εργασία, ο σύλλογος ανοίγει κύκλο επαφών με αιρετούς του νομού προκειμένου να προωθηθεί το αίτημα των εργαζομένων για μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου αν και εφόσον καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του συλλόγου οι συμβασιούχοι Covid τα δυο προηγούμενα χρόνια συνέβαλαν αποφασιστικά με την εργασία τους στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών των ΟΤΑ και των περιφερειών.








