tvstar.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • STARSPORTS.GR
  • STAR FORUM
Facebook
Instagram
Threads
Youtube
Dailymotion
LinkedIn
No Result
View All Result
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • LIVE TV
  • STAR FM
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
tvstar.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • STARSPORTS.GR
  • STAR FORUM
Facebook
Instagram
Threads
Youtube
Dailymotion
LinkedIn
No Result
View All Result
tvstar.gr
No Result
View All Result
  • LIVE TV
  • STAR FM
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
TRENDS
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021, 13:42

Eurobank: 21 χρόνια Digital Banking – Ψηφιακές λύσεις, απλά & εύκολα για όλους

Eurobank: 21 χρόνια Digital Banking
Βίκυ ΚαραβέληΒίκυ Καραβέλη

Η Eurobank συμπληρώνει φέτος 21 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική και είναι σε θέση, ειδικά στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία της πανδημικής κρίσης, να παρέχει στους πελάτες της ένα πλήρες, ψηφιακό δίκτυο, προϊόντων και υπηρεσιών.

Η Τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια, και, συγκεκριμένα, το e-Banking -για επιχειρήσεις και για ιδιώτες-, το Eurobank Mobile app (m-Banking) -για ιδιώτες και για επιχειρήσεις- από κινητά τηλέφωνα και tablet, αλλά και το v–Banking, την πρωτοποριακή υπηρεσία -που πρώτη εισήγαγε-, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα για τους πελάτες της, 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.

Συνδεθείτε στην κοινότητα ενημέρωσης του STAR Κεντρικής Ελλάδας στο Viber

Η αναγκαιότητα που επιβάλλει η πανδημία, λόγω των διαδοχικών lockdown, δρα καταλυτικά για την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου, που είναι μια πολυετής στρατηγική προτεραιότητα για την Eurobank, με ιδιαίτερη βαρύτητα και στο νέο, δεκαετές αναπτυξιακό σχέδιο του Οργανισμού για την “Eurobank 2020–2030”. Στόχος είναι μια απλή, λιτή, σύγχρονη ψηφιακή τράπεζα, με ευελιξία αναβάθμισης, σύμφωνα με τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και συνήθειες, σε περιβάλλον οξύτατου ανταγωνισμού και από μη παραδοσιακούς παίκτες. Μόνο κατά την τελευταία τριετία, η Eurobank έχει επενδύσει άνω των 150 εκατ. ευρώ για την τεχνολογική της αναβάθμιση και συνεχίζει, ακόμη πιο δυναμικά, το επενδυτικό της πλάνο, με στόχο μια νέα γενιά προϊόντων και υπηρεσιών με τον πελάτη στο επίκεντρο.

Ø Από 700 πελάτες στο e–Banking, το 2000, σήμερα η Τράπεζα έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες ενώ, μετά από 20 χρόνια, έφτασε να εξυπηρετεί ψηφιακά:

ü 120.000 πελάτες την ώρα,

ü 3.400 πελάτες τo λεπτό,

ü 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.

Ø Μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την μέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό, αντίστοιχα.

Ø Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019 ενώ, το 52% αυτών χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση.

Στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%. Tο 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την Τράπεζα ενώ νέες, διευρυμένες λειτουργικότητες παρέχει το αναβαθμισμένο Eurobank Business App.

Ø Κατά το διάστημα Μαρτίου 2020 – Δεκεμβρίου 2020:

ü Tο 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών έγινε μέσω e–Banking ενώ καταγράφηκε ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών.

ü Καταγράφηκε αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων.

ü Η εξυπηρέτηση μέσω των Social Media σημείωσε άνοδο 70% ενώ αύξηση 50% παρουσίασε η εξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας www.eurobank.gr, με την Τράπεζα να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση σε αναζητήσεις χρηστών για το e–Banking.

Ø Η διαθεσιμότητα των εναλλακτικών καναλιών του e-Banking, του m-Banking και του v–Banking, προσεγγίζει ήδη το 100% ενώ στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021, οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital On Boarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση.

Ø Η πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking με νέες διευρυμένες υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, εξυπηρετεί, ήδη, 12.000 επαγγελματίες και 2.500 ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας και παρουσιάζει αλματώδη άνοδο στον αριθμό κλήσεων από πελάτες, κατά 48% στο πρώτο δίμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Αυξημένες κατά σχεδόν 55,5% είναι οι ημερήσιες video κλήσεις σε ετήσια βάση. Μόνο κατά την διάρκεια του πρώτου διμήνου Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2021, έγιναν 7.306 κλήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω v-Banking, δηλαδή 220 και πλέον κλήσεις την ημέρα.

Ø Η Eurobank παρέχει εμπλουτισμένες ψηφιακές δυνατότητες και υπηρεσίες: ü Δυνατότητα απόκτησης Online προϊόντων όπως, Προσωπικό Δάνειο έως €30.000 και χωρίς εξασφάλιση, απόκτηση Πιστωτικής Κάρτας, αλλά και πρωτοποριακές υπηρεσίες όπως Cards Control και Account Aggregation. ü Ανέπαφες πληρωμές από το κινητό τηλέφωνο, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω του Eurobank Wallet. ü Tο πρόγραμμα Business Banking e–Commerce solutions, ένα ολοκληρωμένο όχημα που περιλαμβάνει τόσο τραπεζικές όσο και μη τραπεζικές υπηρεσίες –και με τη συνεργασία τρίτων εταιρειών- για τη μετάβαση των επιχειρήσεων στο e–commerce, οι υπηρεσίες PayGate και Cheque Express για τη διευκόλυνση των εισπράξεων, το Exportgate για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και το Digital Academy for Business για την ψηφιακή ετοιμότητα των επιχειρήσεων.

Η Eurobank επενδύει σε πολυετείς συνεργασίες με ισχυρούς, διεθνείς ομίλους, όπως η Microsoft, η Accenture, η IBM, η Deloitte, η Cisco και η HPE, για την ψηφιακή της εξέλιξη. Να σημειωθεί επίσης πως η Eurobank είναι μια από τις λίγες ελληνικές εταιρείες που εξασφάλισαν, άμεσα και μαζικά, πολύ υψηλά ποσοστά τηλεργασίας, με περισσότερους από 6.000 εργαζομένους του Ομίλου να έχουν τη δυνατότητα να είναι πλήρως λειτουργικοί εξ’ αποστάσεως, συμβάλλοντας στη συλλογική προσπάθεια για την ανάσχεση της πανδημίας._

  • Ακολουθήστε το tvstar.gr στο Google News και μείνετε
    συντονισμένοι σε όλα τα τελευταία νέα!
  • Δείτε το ζωντανό πρόγραμμα του STAR Κεντρικής Ελλάδας
    μέσα από το digitalstar.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
E-BANKINGEUROBANK
  • Facebook
  • X / Twitter
  • Messenger
  • Viber
  • Pocket
  • Email
  • Εκτύπωση
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
«Παραολυμπιακό Πανόραμα Αθλημάτων» από την Π.Ε. Βοιωτίας στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη Θήβας
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 18:07 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

«Παραολυμπιακό Πανόραμα Αθλημάτων» από την Π.Ε. Βοιωτίας στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη Θήβας

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός στην 166η Σύνοδο Ολομέλειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 17:08 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός στην 166η Σύνοδο Ολομέλειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών

Συνεχίζονται οι καθαρισμοί δημοτικών οικοπέδων από τον Δήμο Χαλκιδέων
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 16:29 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Συνεχίζονται οι καθαρισμοί δημοτικών οικοπέδων από τον Δήμο Χαλκιδέων

Ξεκινά την Παρασκευή 16 Μαΐου το 1ο Φεστιβάλ Πολιτισμού και Αθλητισμού «ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ» στο Γαλαξίδι
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 12:59 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Ξεκινά την Παρασκευή 16 Μαΐου το 1ο Φεστιβάλ Πολιτισμού και Αθλητισμού «ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ» στο Γαλαξίδι

Παγκόσμια Ημέρα Μελανώματος: Δωρεάν δερματολογικός έλεγχος για δεύτερη χρονιά στη Λαμία
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 12:54 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Παγκόσμια Ημέρα Μελανώματος: Δωρεάν δερματολογικός έλεγχος για δεύτερη χρονιά στη Λαμία

Ενημερωτική Εκδήλωση στη Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ) Λαμίας με έμφαση στη Νεανική Επιχειρηματικότητα
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 12:15 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Ενημερωτική Εκδήλωση στη Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ) Λαμίας με έμφαση στη Νεανική Επιχειρηματικότητα

Επιστημονική Ημερίδα: «Ορεινό Τρέξιμο: Προετοιμασία, Ασφάλεια & Επίδοση»
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 12:06 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Επιστημονική Ημερίδα: «Ορεινό Τρέξιμο: Προετοιμασία, Ασφάλεια & Επίδοση»

«Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» από το Εφηβικό Τμήμα του Θεατρικού Εργαστηρίου του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15/05/2025, 11:15 | ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

«Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» από το Εφηβικό Τμήμα του Θεατρικού Εργαστηρίου του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ρεπορτάζ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Mobile Application
Κατέβασε τώρα την εφαρμογή του STAR Κεντρικής Ελλάδας σε iOS ή Android κινητό τηλέφωνο!
Star Κεντρικής Ελλάδας - Google Play
Star Κεντρικής Ελλάδας - App Store
Μέλος ΕΕΤΕΠ
Πιστοποίηση ISO 9001:2015 - STAR ΑΕ
  • STAR ΑΕ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
  • ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • TVSTAR.GR
  • DIGITALSTAR.GR
  • STARFM971.GR
  • STARSPORTS.GR
  • STARPRODUCTION.GR
  • STARFORUM.GR

STAR Κεντρικής Ελλάδας
4ο χλμ Λαμίας – Αθηνών
35100, Λαμία

Τηλεφωνικό Κέντρο:
+30.2231046725
star@lamiastar.gr

Η επιχείρηση STAR A.E. ως δικαιούχος του ισοτόπου tvstar.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.
© 2025 - STAR Κεντρικής Ελλάδας
Designed by VP · Developed by ITBox
Τοπικά νέα
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΛΑΜΙΑ
  • ΛΙΒΑΔΕΙΑ
  • ΘΗΒΑ
  • ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ
  • ΧΑΛΚΙΔΑ
Ενημέρωση
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • ΕΛΛΑΔΑ – ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΝΘΕΤΑ
  • BLOGS
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ένθετα
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • LIFE STYLE
  • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
STAR Κεντρικής
Ελλάδας
  • STAR TV
  • STAR FM
  • WEB TV
  • WEB RADIO
  • TVSTAR.GR
  • STARFM971.GR
  • STARSPORTS.GR
  • DIGITALSTAR.GR
  • STARPRODUCTION.GR
  • STARFORUM.GR