Ποιος δήμος της Φθιώτιδας πρωτοπορεί στη διαχείριση των αδέσποτων ζώων (video)

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Χείρα συνεργασίας στους Δήμους της Φθιώτιδας τείνει ο Φιλοζωϊκός Σύλλογος για την ορθή διαχείριση των αδέσποτων ζώων.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στον STAR FM, η πρόεδρος του Φιλοζωϊκού Έφη Γρίβα, η μέχρι τώρα συνεργασία, απέδειξε ότι, σε καλό επίπεδο οργάνωσης, καταγραφής και στείρωσης αδέσποτων ζώων είναι ο Δήμος Μακρακώμης. Βέβαια και η Λαμία έχει προχωρήσει αρκετά, αλλά όσο αυξάνονται οι εγκαταλείψεις ζώων, τόσο θα επιδεινώνεται το φαινόμενο. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που λείπει από την Φθιώτιδα, αλλά και την Ελλάδα γενικότερα, είναι η κουλτούρα ζωοφιλίας.








