Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου συμμετέχει στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από την 1η έως την 6η Οκτωβρίου 2018
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου συμμετέχει στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ),
αναδεικνύοντας το ζωτικό ρόλο της εξυπηρέτησης και επιβραβεύοντας όχι μόνο τους ανθρώπους που δουλεύουν στις θέσεις της «πρώτης γραμμής», όπως τα περίπολα, τα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας, το τηλεφωνικό κέντρο και τα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και εκείνους που υποστηρίζουν τη συντήρηση και λειτουργία της υποδομής από άλλες θέσεις αλλά και τους πελάτες οδηγούς του αυτοκινητόδρομου.
Οι εργαζόμενοι της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου φροντίζουν για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των οδηγών 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών μας.
Στο πλαίσιο αυτό, από 1 έως 6 Οκτωβρίου στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου γιορτάζουμε μαζί την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δράσεις για τόσο για το προσωπικό μας όσο και για τους πελάτες οδηγούς του αυτοκινητόδρομου.
Τι είναι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Πρόκειται για έναν εορτασμό που έχει καθιερωθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής εδώ και 20 χρόνια, ενώ πλέον έχει διαδοθεί και υλοποιείται σε πάνω από 60 χώρες. Κατά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, πλήθος δράσεων λαμβάνουν χώρα ταυτόχρονα, σε κάθε συμμετέχοντα οργανισμό/εταιρεία ξεχωριστά, προκειμένου να αναδειχθεί η κουλτούρα της εξυπηρέτησης πελατών ως κινητήριος δύναμη για την επιτυχία των οργανισμών.