tvstar.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • STARSPORTS.GR
  • STAR FORUM
Facebook
Instagram
Threads
Youtube
Dailymotion
LinkedIn
No Result
View All Result
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • LIVE TV
  • STAR FM
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
tvstar.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • STARSPORTS.GR
  • STAR FORUM
Facebook
Instagram
Threads
Youtube
Dailymotion
LinkedIn
No Result
View All Result
tvstar.gr
No Result
View All Result
  • LIVE TV
  • STAR FM
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
TRENDS
  • Blogs
Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2018, 17:18

Ο Πελάτης ζητάει Έκπτωση; 6 Πιθανοί Τρόποι να την Αποφύγεις χωρίς Γκρίνια!

Χρήστος ΤσακμάκηςΧρήστος Τσακμάκης

Εκεί που πηγαίνουν όλα καλά, ξαφνικά δέχεσαι αυτή την ερώτηση (ή παραπλήσιες): 

– Μπορείτε να μου κάνετε μια καλύτερη τιμή;

Συνδεθείτε στην κοινότητα ενημέρωσης του STAR Κεντρικής Ελλάδας στο Viber

Παραδέξου το, σου έχει συμβεί και όχι μόνο μια φορά το να βρίσκεσαι απέναντι από ένα πελάτη ο οποίος να ζητάει έκπτωση σε αυτό που θέλει να αγοράσει. Και για να είμαστε και ειλικρινείς, από την πλευρά του δεν είναι άδικο, αυτό θα κάναμε αν μπορούσαμε και εμείς. Το κακό είναι πως αν προβείς σε μια πιθανή έκπτωση προκειμένου να μην τον χάσεις, είναι σα να του λες:

afragosl

Α. Ναι, θα σου κάνω έκπτωση γιατί στην πραγματικότητα δεν άξιζε το προϊόν όσο σου είπα στην αρχή!

Αν πραγματικά πιστεύεις πως το προϊόν σου αξίζει όσο είπες στον πελάτη αρχικά, δε θα προβείς σε καμία έκπτωση. Ρίχνω τιμή λοιπόν = απαξιώνω αυτό που πουλάω!

Β. Μπορείς και την επόμενη φορά που θα έρθεις, να ζητήσεις ξανά έκπτωση!

Καλομαθαίνει λοιπόν και σκέφτεται πως και την επόμενη φορά που θα ψωνίσω από αυτόν, θα του κάνω τα ίδια παζάρια για να εξοικονομήσω χρήματα.

Γ. Δεν είμαι και τόσο αξιόπιστος αφού αυξομειώνω τις τιμές ανά περίσταση!

Γιατί δεν μου έκανες την έκπτωση από την αρχή και περίμενες να σου τη ζητήσω; Άρα προσπαθείς να κερδίσεις από μένα όσο το δυνατόν περισσότερα!

Και φυσικά ξέρεις πως κάποιες φορές, προκειμένου να αγοράσει ο πελάτης από σένα, το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείς είναι να του κάνεις έκπτωση και πως αυτό θα σε βοηθήσει να τον κερδίσεις. Και αν δώσεις εύκολα την έκπτωση, ο πελάτης θα γίνει καχύποπτος με σένα και το εμπόρευμα σου. Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν για να σωθεί η κατάσταση; Δοκίμασε μερικά από τα παρακάτω:

  1. Δώστου ότι χρειάζεται, χωρίς περιττές προσθήκες

Βάλε τον πελάτη να επιλέξει εκείνος τι ακριβώς θέλει ώστε να μην πληρώσει περισσότερο για κάτι που στην ουσία να μη χρειάζεται. Για παράδειγμα αν κάποιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που διαπραγματεύεστε του φαίνεται ακριβό, μην του κάνεις έκπτωση αλλά δώσ’ του εναλλακτικές (να αφαιρέσει εκείνος ποια προνόμια δεν θέλει) ώστε να πέσει η τιμή, χωρίς να γίνει έκπτωση.

  1. Παρουσίασε του εναλλακτικές επιλογές

Αν για παράδειγμα επιλέξει ένα προϊόν και του φαίνεται ακριβό, υπέδειξε του πως δεν γίνεται έκπτωση αλλά μπορεί να επιλέξει ένα φθηνότερο με παρόμοια χαρακτηριστικά. Μια «μεσαία» επιλογή ανάμεσα στο φθηνό και το ακριβό προϊόν, ώστε να μη νιώθει πως αγοράζει κάτι που θα του χαλάσει ή δε θα του κάνει, αλλά ούτε και πως θα πληρώσει πολλά χρήματα. Επιλογές και όχι έκπτωση!

  1. Παρουσίασε ένα «υποκατάστατο»

Σε αυτή την περίπτωση δίνεις μια καθαρά οικονομική επιλογή που πλησιάζει στα «θέλω» του πελάτη. Προφανώς του αναφέρεις πως δεν είναι της ίδιας τιμής αυτά τα προϊόντα, αλλά μπορεί να καλύψει προσωρινά την ανάγκη του με λιγότερο κόστος.

  1.  Πρόσφερε του ΔΩΡΕΑΝ μια υπηρεσία στο after sales service

Και εδώ προσπαθείς να μην δώσεις έκπτωση στο προϊόν, αλλά να παραχωρήσεις δωρεάν κάτι εξτρά μετά την αγορά (πχ. εγκατάσταση, εκπαίδευση, επισκευή, παράταση συνδρομής, κλπ). Όχι μόνο δεν απαξιώνεις το προϊόν αλλά προσφέρεις και κάτι που στα μάτια του δεν πληρώνει επιπλέον!

  1.  Στρέψε το βλέμμα του σε «δώρα»

Προσπαθώντας να μην απαξιώσεις αυτό που πουλάς, δίνεις κάτι που θα του χρησιμεύσει με αυτό που θέλει να αγοράσει. Για παράδειγμα αν θέλει να αγοράσει ένα κινητό τηλέφωνο, του δίνεις δωρεάν μια θήκη, ή μια προφύλαξη οθόνης, κλπ. Συνήθως είναι κάτι μικρής αξίας και κόστους αλλά μεταφράζεται ότι σου γλιτώνω λεφτά από κάτι που θα αγόρασες έτσι κι αλλιώς επειδή θα το χρειαστείς.

  1.  Έχε έτοιμο χρηματοδοτικό πλάνο

Ίσως από τα πιο σημαντικά στρατηγικά εργαλεία για μια επιχείρηση. Του λες ξεκάθαρα πως έκπτωση δεν γίνεται, αλλά μπορώ να σου προσφέρω καλύτερους όρους πληρωμής (δόσεις, επιτόκια, ημερομηνία έναρξης πληρωμής, κλπ).

Τώρα μπορεί να σκέφτεσαι πως σε ορισμένες περιπτώσεις, ΑΝ ΔΕΝ ΚΆΝΩ ΕΚΠΤΩΣΗ, ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. Επισημαίνω πως στα παραπάνω που αναφέρουμε, υπάρχουν εξαιρέσεις και δεν εφαρμόζονται όλα σε όλους τους πελάτες!  Αν λοιπόν δεν μπορείς να αποφύγεις την έκπτωση, ζήτα από τον πελάτη να κάνει και αυτός κάτι σε αντάλλαγμα (πχ να αγοράσει και άλλα πράγματα ώστε να γίνει μια γενική έκπτωση στην μια μεγαλύτερη παραγγελία). Τον βάζεις σε μια διαδικασία να σκεφτεί πως κάθε φορά που θα ζητάω έκπτωση, μπορώ να την πετύχω αν υποχωρήσω και εγώ σε κάτι ως πελάτης.

Όλα είναι δυναμικά και διαπραγματεύσιμα, και φυσικά δεν μπαίνουν όλα σε φόρμες συμπεριφοράς. Προσαρμογή θέλει στη δική σου περίπτωση (επιχείρηση, εμπόρευμα, πελατολόγιο) και συνεχή προσπάθεια για βελτιώσεις.

Για περισσότερες πρακτικές συμβουλές, δήλωσε συμμετοχή στο Online Σεμινάριο Πωλήσεων. Πληροφορίες και Online Εγγραφή, πάτησε ΕΔΩ.

Χρήστος Τσακμάκης
www.webinarium.gr

  • Ακολουθήστε το tvstar.gr στο Google News και μείνετε
    συντονισμένοι σε όλα τα τελευταία νέα!
  • Δείτε το ζωντανό πρόγραμμα του STAR Κεντρικής Ελλάδας
    μέσα από το digitalstar.gr
  • Facebook
  • X / Twitter
  • Messenger
  • Viber
  • Pocket
  • Email
  • Εκτύπωση
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Blogs
15/04/2025, 08:59 | Blogs

Η ενίσχυση της τοπικοποίησης, μια οικολογική απάντηση σ’ έναν κόσμο που συνταράσσεται

Blogs
07/04/2025, 08:39 | Blogs

Ανακύκλωση: Αντί για ένα βιώσιμο μοντέλο διαχείρισης, τα προβλήματα συσσωρεύονται (ή… καίγονται)

Blogs
05/04/2025, 12:40 | Blogs

Μα για να υπάρχουν οι πλούσιοι, πρέπει να υπάρχουν οι φτωχοί!

Blogs
02/04/2025, 22:13 | Blogs

Ας γίνει μια ημερίδα για τις δυνατότητες αξιοποίησης των Ιαματικών Πηγών στην περιοχή μας

Blogs
02/04/2025, 10:14 | Blogs

Υπάρχει εχθρός για την Ευρωπαϊκή Ένωση;

Blogs
27/03/2025, 12:25 | Blogs

Όχι και κυνήγι μαγισσών για το θέ(α)μα με τους μαθητές της ΣΜΥΝ στην παρέλαση!

Blogs
13/03/2025, 12:58 | Blogs

Οι νέες επιχειρησιακές εξελίξεις του ρωσο ουκρανικού πολέμου

Blogs
10/03/2025, 08:20 | Blogs

Τα όπλα παράγονται για να χρησιμοποιηθούν!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ρεπορτάζ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Mobile Application
Κατέβασε τώρα την εφαρμογή του STAR Κεντρικής Ελλάδας σε iOS ή Android κινητό τηλέφωνο!
Star Κεντρικής Ελλάδας - Google Play
Star Κεντρικής Ελλάδας - App Store
Μέλος ΕΕΤΕΠ
Πιστοποίηση ISO 9001:2015 - STAR ΑΕ
  • STAR ΑΕ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
  • ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • TVSTAR.GR
  • DIGITALSTAR.GR
  • STARFM971.GR
  • STARSPORTS.GR
  • STARPRODUCTION.GR
  • STARFORUM.GR

STAR Κεντρικής Ελλάδας
4ο χλμ Λαμίας – Αθηνών
35100, Λαμία

Τηλεφωνικό Κέντρο:
+30.2231046725
star@lamiastar.gr

Η επιχείρηση STAR A.E. ως δικαιούχος του ισοτόπου tvstar.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.
© 2025 - STAR Κεντρικής Ελλάδας
Designed by VP · Developed by ITBox
Τοπικά νέα
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΛΑΜΙΑ
  • ΛΙΒΑΔΕΙΑ
  • ΘΗΒΑ
  • ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ
  • ΧΑΛΚΙΔΑ
Ενημέρωση
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • ΕΛΛΑΔΑ – ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΝΘΕΤΑ
  • BLOGS
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ένθετα
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • LIFE STYLE
  • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
STAR Κεντρικής
Ελλάδας
  • STAR TV
  • STAR FM
  • WEB TV
  • WEB RADIO
  • TVSTAR.GR
  • STARFM971.GR
  • STARSPORTS.GR
  • DIGITALSTAR.GR
  • STARPRODUCTION.GR
  • STARFORUM.GR