Νερό από το Μόρνο για τα Βάγια και αντικατάσταση αγωγού στην Αλυκή (video)

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Έργο που θα συνδέει τη δημοτική ενότητα Βαγίων με το Μόρνο προκειμένου να λυθεί οριστικά το θέμα της υδροδότησης στην περιοχή διεκδικεί ο Δήμος Θηβαίων από το υπουργείο εσωτερικών.
Ο Δήμος Θηβαίων αναμένει τις πρώτες προσκλήσεις μέσω των χρηματοδοτικών εργαλείων για την αυτοδιοίκηση που εξήγγειλε ο υπουργός εσωτερικών για να εντάξει τόσο την υδροδότηση των Βαγίων όσο και την αλλαγή του αγωγού υδροδότησης προς τον οικισμό της Αλυκής.
Τα συγκεκριμένα ζητήματα τέθηκαν από το Δήμαρχο Θηβαίων Σπύρο Νικολάου στη συνάντηση με τον υπουργό εσωτερικών Πάνο Σκουρλέτη.








