tvstar.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • STARSPORTS.GR
  • STAR FORUM
Facebook
Instagram
Threads
Youtube
Dailymotion
LinkedIn
No Result
View All Result
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • LIVE TV
  • STAR FM
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
tvstar.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • STARSPORTS.GR
  • STAR FORUM
Facebook
Instagram
Threads
Youtube
Dailymotion
LinkedIn
No Result
View All Result
tvstar.gr
No Result
View All Result
  • LIVE TV
  • STAR FM
  • ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
TRENDS
  • Blogs
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2017, 18:32

5 Δικαιολογίες Πελατών και πως να τις αντιμετωπίσετε Αποτελεσματικά!

Χρήστος ΤσακμάκηςΧρήστος Τσακμάκης

Είναι γεγονός πως δεν θα αγοράσουν όλοι όσοι επισκεφτούν ένα κατάστημα. Το κλειδί λοιπόν στην υπόθεση είναι να γνωρίζει ο πωλητής τους λόγους που συνέβη αυτό ώστε να αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης στο μέλλον.  Συχνά οι υποψήφιοι πελάτες προβάλλουν αντιρρήσεις ακόμα και ένα βήμα πριν κλείσει η πώληση. Οι δικαιολογίες τους;

excuses customers

Συνδεθείτε στην κοινότητα ενημέρωσης του STAR Κεντρικής Ελλάδας στο Viber

Συγκεντρώσαμε τις 5 πιο συνηθισμένες και σας προτείνουμε τους αντίστοιχους τρόπους αντιμετώπισης τους.

Δικαιολογία #1: Δεν έχω τα χρήματα!

Τρόπος αντιμετώπισης: Προφανώς για να έρθει κάποιος στο κατάστημα σας έχει ένα ποσό το οποίο είναι διατεθειμένος να ξοδέψει. Έχει ανάγκη από ένα προϊόν γιατί έχει ανάγκη από μια λύση! Και θα την αναζητήσει είτε από εσάς, είτε από τους ανταγωνιστές σας! Σκοπός του πωλητή είναι να αναδείξει αυτή τη λύση και να φανερώσει την αξία που θα κερδίσει ο πελάτης όταν αγοράσει το αντίστοιχο προϊόν. Ειδικά αν ο πωλητής δείξει στον ενδιαφερόμενο πως με τη χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος θα εξοικονομήσει χρήματα, τότε η δικαιολογία του πελάτη πλέον δεν υφίσταται!

Δικαιολογία #2: Δεν έχω χρόνο τώρα!

Τρόπος αντιμετώπισης: Και εδώ ο πωλητής πρέπει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του πελάτη και να στρέψει την προσοχή του στο πιο πάνω ζητούμενο. Να δείξει πως με το προϊόν αυτό θα μπορέσει να γλιτώσει χρήματα και να λύσει προβλήματα και ανάγκες! Τότε ο πελάτης θα βρει χρόνο και θα έχει κάθε λόγο να ακούσει με προσοχή αυτά που θα πει ο πωλητής.

Δικαιολογία #3: Δεν μου χρειάζεται!

Τρόπος αντιμετώπισης: Εδώ πρέπει να επιστρατευτεί η εμπειρία και η ικανότητα του πωλητή να δώσει στον πελάτη να καταλάβει πως του χρειάζεται το συγκεκριμένο προϊόν. Προφανώς, για να μπήκε ο υποψήφιος πελάτης στο κατάστημα και να ξόδεψε χρόνο και ενέργεια, μάλλον το χρειάζεται. Απλά, ίσως δεν έχει πειστεί ακόμα πως το χρειάζεται ΤΩΡΑ. Προσοχή: αναφερόμαστε στην περίπτωση που πραγματικά το έχει ανάγκη ο πελάτης απλά δεν έχει νιώσει ακόμα την επιτακτικότητα να το αγοράσει.

Δικαιολογία #4: Το ξέρω αλλά δεν μου χρειάζεται ΑΜΕΣΑ!

Τρόπος αντιμετώπισης: Ο πωλητής σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δημιουργήσει το αίσθημα της επιτακτικότητας στον πελάτη. Ο πελάτης ξέρει πως το χρειάζεται το προϊόν, αλλά δε νιώθει την ανάγκη να το αγοράσει τώρα! Συνήθως πρέπει να νιώσει πως αν δεν το αγοράσει τώρα, θα χάσει χρήματα, θα χάσει ευκαιρίες, θα τον προλάβει κάποιος άλλος, θα συνεχίσει να έχει ένα άλυτο πρόβλημα! Ο έμπειρος πωλητής δε θα «πουλήσει» μόνο λύσεις, αλλά και «προβλήματα» (από την μη αγορά του προϊόντος).

Δικαιολογία #5: Δεν ξέρω αν είναι αυτό που ψάχνω πραγματικά!

Τρόπος αντιμετώπισης: Σε αυτή τη δικαιολογία κρύβεται ΚΑΙ το «δεν εμπιστεύομαι εσένα πωλητή!». Προφανώς δε θα σας το πούνε! Οπότε στο χειρισμό ενός τέτοιου πελάτη θα πρέπει ο πωλητής να δημιουργήσει ένα κλίμα εμπιστοσύνης τόσο ως προς το προϊόν όσο και ως προς τον ίδιο. Πειστικά επιχειρήματα και γλώσσα σώματος, γνώση του κλάδου, προκαθορισμένα σενάρια αντιμετώπισης του πελάτη, είναι μερικά στοιχεία που θα συντελέσουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Αν «δουλέψετε» στις παραπάνω περιπτώσεις, θα μπορέσετε με τον καιρό να δημιουργήσετε και στη συνέχεια να βελτιώσετε σενάρια «αντεπίθεσης» ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες να αγοράσουν από εσάς. Η κάθε περίπτωση πελάτη και επιχείρησης προφανώς είναι διαφορετική  και επιβάλλεται προσαρμογή στις παραπάνω συμβουλές. Και όσο και αν το internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, η προσωπική επαφή με τον πωλητή αποτελεί ακόμα αιχμή του δόρατος για την κάθε επιχείρηση! Δώστε της λοιπόν την προσοχή που της αξίζει και κερδίστε πελάτες. Λοιπόν, τι δικαιολογία έχετε εσείς τώρα για να μην δοκιμάσετε τα παραπάνω;

Χρήστος Τσακμάκης
www.webinarium.gr

  • Ακολουθήστε το tvstar.gr στο Google News και μείνετε
    συντονισμένοι σε όλα τα τελευταία νέα!
  • Δείτε το ζωντανό πρόγραμμα του STAR Κεντρικής Ελλάδας
    μέσα από το digitalstar.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
webinariumΠώληση Προϊόντων
  • Facebook
  • X / Twitter
  • Messenger
  • Viber
  • Pocket
  • Email
  • Εκτύπωση
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Blogs
15/04/2025, 08:59 | Blogs

Η ενίσχυση της τοπικοποίησης, μια οικολογική απάντηση σ’ έναν κόσμο που συνταράσσεται

Blogs
07/04/2025, 08:39 | Blogs

Ανακύκλωση: Αντί για ένα βιώσιμο μοντέλο διαχείρισης, τα προβλήματα συσσωρεύονται (ή… καίγονται)

Blogs
05/04/2025, 12:40 | Blogs

Μα για να υπάρχουν οι πλούσιοι, πρέπει να υπάρχουν οι φτωχοί!

Blogs
02/04/2025, 22:13 | Blogs

Ας γίνει μια ημερίδα για τις δυνατότητες αξιοποίησης των Ιαματικών Πηγών στην περιοχή μας

Blogs
02/04/2025, 10:14 | Blogs

Υπάρχει εχθρός για την Ευρωπαϊκή Ένωση;

Blogs
27/03/2025, 12:25 | Blogs

Όχι και κυνήγι μαγισσών για το θέ(α)μα με τους μαθητές της ΣΜΥΝ στην παρέλαση!

Blogs
13/03/2025, 12:58 | Blogs

Οι νέες επιχειρησιακές εξελίξεις του ρωσο ουκρανικού πολέμου

Blogs
10/03/2025, 08:20 | Blogs

Τα όπλα παράγονται για να χρησιμοποιηθούν!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ρεπορτάζ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Mobile Application
Κατέβασε τώρα την εφαρμογή του STAR Κεντρικής Ελλάδας σε iOS ή Android κινητό τηλέφωνο!
Star Κεντρικής Ελλάδας - Google Play
Star Κεντρικής Ελλάδας - App Store
Μέλος ΕΕΤΕΠ
Πιστοποίηση ISO 9001:2015 - STAR ΑΕ
  • STAR ΑΕ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
  • ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • TVSTAR.GR
  • DIGITALSTAR.GR
  • STARFM971.GR
  • STARSPORTS.GR
  • STARPRODUCTION.GR
  • STARFORUM.GR

STAR Κεντρικής Ελλάδας
4ο χλμ Λαμίας – Αθηνών
35100, Λαμία

Τηλεφωνικό Κέντρο:
+30.2231046725
star@lamiastar.gr

Η επιχείρηση STAR A.E. ως δικαιούχος του ισοτόπου tvstar.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.
© 2025 - STAR Κεντρικής Ελλάδας
Designed by VP · Developed by ITBox
Τοπικά νέα
  • ΤΟΠΙΚΑ ΡΟΗ
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑ
  • ΒΟΙΩΤΙΑ
  • ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
  • ΦΩΚΙΔΑ
  • ΕΥΒΟΙΑ
  • ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΛΑΜΙΑ
  • ΛΙΒΑΔΕΙΑ
  • ΘΗΒΑ
  • ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ
  • ΧΑΛΚΙΔΑ
Ενημέρωση
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • ΕΛΛΑΔΑ – ΚΟΣΜΟΣ
  • ΕΝΘΕΤΑ
  • BLOGS
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ένθετα
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • LIFE STYLE
  • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
STAR Κεντρικής
Ελλάδας
  • STAR TV
  • STAR FM
  • WEB TV
  • WEB RADIO
  • TVSTAR.GR
  • STARFM971.GR
  • STARSPORTS.GR
  • DIGITALSTAR.GR
  • STARPRODUCTION.GR
  • STARFORUM.GR