TRENDS
Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017, 15:05
Ανησυχίες για επικείμενη καταστροφή του Όρους της Όχης

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
tvstar.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
Σε εργοτάξιο έχει μετατραπεί το όρος Όχης στη Νότια Εύβοια από εταιρείες εγκατάστασης αιολικών πάρκων.
Μία περιοχή που αν και έχει χαρακτηριστεί ως προστατευόμενη, τώρα έχουν διανοιχθεί δρόμοι και μεγάλα οχήματα έχουν σταθμεύσει σε διάφορα σημεία της. Για την ώρα, οι εργασίες έχουν σταματήσει μετά από διαταγή του ΣτΕ, μέχρι να διερευνήσει την προσφυγή του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος της Νότιας Καρυστίας και να αποφανθεί αναλόγως. Συνεργείο του Star βρέθηκε στο σπάνιο αυτό δάσος της Όχης και κατέγραψε την κατάσταση που επικρατεί.


















