Αλλαγές στον τρόπο εξυπηρέτησης της ΔΕΥΑΘ
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης – Αποχέτευσης Θήβας αλλάζει τον τρόπο εξυπηρέτησης προς το κοινό, σε εφαρμογή των επιβεβλημένων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού μέτρων.
Η εξυπηρέτηση των χρηστών των δικτύων μας θα γίνεται μόνο τηλεφωνικά, διαδικτυακά (Mail) και με χρήση fax.
Στα γραφεία της ΔΕΥΑΘ θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά και μόνο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία και προγραμματισμένο ραντεβού στο 2262022547 αιτήσεις
- Επανασύνδεσης
- Διακοπής υδρομέτρου
- Ρύθμισης οφειλών
- Νέας σύνδεσης ύδρευσης – αποχέτευσης.
ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ
- Στο ταμείο τη ΔΕΥΑΘ καθημερινά 07:30 με 14:00 και Παρασκευή 07:30 με 13:30 μέσω εξωτερικών θυρίδων.
- Μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Λογαριασμών https://deya-ebill(ανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή) με χρήση χρεωστικής – πιστωτικής κάρτας.
- Στην ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή).
- Σε υποκαταστήματα άλλων τραπεζών, ΕΛΤΑ και καταστήματα ΟΠΑΠ με χρέωσηκαι ευθύνη του εντολέα – πληρωτή.
- Με INTERNET BANKING από όλες τις τράπεζες (όχι μέσω εφαρμογής (app)) ανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή.
- Με PHONE BANKINGανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή.
- Με ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗανέξοδα για τον εντολέα – πληρωτή.
Περισσότερες πληροφορίες δείτε στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΘ https://www.deyathivas.gr.
Η ΔΕΥΑΘ δρα σε συνεννόηση με την Πολιτεία και εφαρμόζει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας. Προχωρά σε απολύμανση των εγκαταστάσεων της και θέτει ως πρώτη της προτεραιότητα να συνεχίσει να παρέχει υγιεινό νερό σε όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες στις περιοχές ευθύνης της.