Τελευταίες Ειδήσεις

vaseis

Οι βάσεις για το 2017 αναμένεται να έχουν ανακοινωθεί από 21 έως 28 Αυγούστου , σύμφωνα πάντα με το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Παιδείας.

Στο πεδίο των Ανθρωπιστικών Επιστημών η εικόνα είναι ξεκάθαρη αφού οι καλές επιδόσεις των υποψηφίων αναμένεται να αποτυπωθούν και σαν εικόνα των βάσεων των σχολών προτίμησης τους.

Στο πεδίο των Παιδαγωγικών τμημάτων εκτιμάται άνοδος των βάσεων από 500 μόρια και άνω , ειδικά στα περιφερειακά πανεπιστήμια αναμένεται εκτίναξη τους έως και 1200 μόρια σε κάποια τμήματα!

Τα τμήματα των Πολυτεχνικών σχολών της Αθήνας και της Θεσ/νικης θα παρουσιάσουν πτώση περί τις 200 μονάδες , ενώ στα περιφερειακά ιδρύματα η πτώση των βάσεων θα είναι μεγαλύτερη. Οι αντίστοιχες πολυτεχνικές ειδικότητες στα Α.Τ.Ε.Ι. θα κινηθούν περισσότερο πτωτικά ειδικά στα τμήματα της επαρχίας.

Στο ίδιο μοτίβο και οι Θετικές επιστήμες αφού το μάθημα των Μαθηματικών αποτέλεσε βαρόμετρο, έτσι και στο πεδίο αυτό τα πανεπιστήμια των δύο μεγάλων αστικών κέντρων θα παρουσιάσουν λογική πτώση , η οποία όμως θα αυξηθεί στα περιφερειακά τμήματα και στις σχολές των Α.Τ.Ε.Ι. του πεδίου αυτού.

Οι Ιατρικές σχολές και οι παραϊατρικές ειδικότητες θα εμφανίσουν σημαντική άνοδο , τόσο εξαιτίας των υψηλών και άριστων βαθμών όσο και του περιορισμού των εισακτέων . Αναμένεται λοιπόν μάχη , η οποία θα κυμανθεί ειδικά σε Αθήνα και Θεσ/νικη , σε επίπεδα άνω των 19.000 μορίων !

Στο πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής , τα Μαθηματικά θα βυθίσουν τις φετινές βάσεις , αφού στην κυριολεξία λειτούργησαν σαν βαρίδιο . Οι Οικονομικές σχολές της Αθήνας θα παρουσιάσουν σημαντική πτώση , η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη στα τμήματα της επαρχίας . Ομοίως θα κινηθούν και τα τμήματα της Πληροφορικής σε Αθήνα και συμπρωτεύουσα , με τις βάσεις να πέφτουν περισσότερο στα περιφερειακά πανεπιστήμια.

Σύντομα όμως θα φτάσει η αγωνία χιλιάδων υποψηφίων στο τέλος της , με την επίσημη ανακοίνωση των βάσεων από το υπουργείο Παιδείας.

 

πηγή: dikaiologitika.gr

panepistimia

Τρία ελληνικά πανεπιστήμια βρίσκονται μεταξύ των 500 καλύτερων του κόσμου, σύμφωνα με την Παγκόσμια Ακαδημαϊκή Αξιολόγηση των Πανεπιστημίων.

Στην κορυφή της λίστας παραμένει και τη φετινή χρονιά το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ ενώ τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει το Στάνφορντ, όπως και πέρσι. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ –το πρώτο μη αμερικανικό– που μάλιστα έχει ανέβει κατά μία θέση στην κατάταξη. Ακολουθεί το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ), που επίσης κερδίζει μία θέση σε σχέση με το 2016 ενώ το Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνιας έχει υποχωρήσει, από την τρίτη στην πέμπτη θέση.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν το Πρίνστον, το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, το Κολούμπια, το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Καλιφόρνιας και το Πανεπιστήμιο του Σικάγο.

Το πρώτο μη αμερικανικό και μη βρετανικό πανεπιστήμιο της πρώτης εικοσάδας είναι το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Ζυρίχης, στη 19η θέση. Το Πανεπιστήμιο του Τόκιο, που πέρσι βρισκόταν 20ό, φέτος έχει πέσει στην 24η θέση, πίσω και από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο (23ο).

Σχεδόν τα μισά (συνολικά 48) από τα 100 κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου βρίσκονται στις ΗΠΑ, 9 στη Βρετανία και 6 στην Αυστραλία.

Από τα ελληνικά πανεπιστήμια, κορυφαίο είναι το Εθνικό και Καποδιστριακό (θέσεις 301-400) ενώ στις θέσεις 401-500 βρίσκονται το Αριστοτέλειο της Θεσσαλονίκης και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Η Κατάταξη της Σαγκάης, που θεωρείται μία από τις τρεις σημαντικότερες στον κόσμο, συντάσσεται λαμβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια, όπως την ποιότητα της εκπαίδευσης (π.χ. τον αριθμό των σπουδαστών της σχολής που τιμήθηκαν με Νόμπελ ή με άλλα βραβεία), των καθηγητών (με βάση τις διακρίσεις τους), της έρευνας (πόσες δημοσιεύσεις έχουν γίνει σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά) και άλλα.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

dhmotikosxoleio

Νηπιαγωγεία και Δημοτικά αποκτούν έναν νέο τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας. Δείτε τις καινοτομίες του νέου Προεδρικού Διατάγματος 79/2017.
Το νέο Προεδρικό Διάταγμα 79/2017, που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διότι απεικονίζει την οργάνωση και λειτουργία ενός σύγχρονου σχολείου προσαρμοσμένο στις νέες κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανάγκες.

Με τις νέες ρυθμίσεις γίνεται εμφανής ο ενιαίος χαρακτήρας της Α/θμιας Εκπαίδευσης σε καθημερινό πρακτικό πεδίο ενώ για πρώτη φορά δε διαχωρίζεται η λειτουργία του Νηπιαγωγείου από αυτή του Δημοτικού σχολείου. Το Π.Δ αποσαφηνίζει και συγκεκριμενοποιεί σημεία για τα οποία εδώ και χρόνια δεν υπήρχε απάντηση και καλύπτει τις ανάγκες λειτουργίας του σημερινού σχολείου. Τέλος, ενισχύει με αρμοδιότητες το Σύλλογο Διδασκόντων για θέματα που αφορούν τη λειτουργία της Σχολικής Μονάδας.

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ

Απλουστεύεται η διαδικασία ορισμού ορίων των σχολικών περιφερειών καθώς και ο ορισμός των ορίων της σχολικής περιφέρειας των Τμημάτων Ένταξης.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ- ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ

Αλλάζει η διαδικασία των εγγραφών και γίνεται με τον ίδιο τρόπο τόσο στο Νηπιαγωγείο όσο και στο Δημοτικό σχολείο.

Οι εγγραφές γίνονται εγκαίρως (1-20 Μαΐου), με διαφάνεια και αντικειμενικότητα.

Η διαδικασία απλουστεύεται τόσο για τους γονείς όσο και για τους εκπαιδευτικούς.

Αναλαμβάνει η διοίκηση σε μεγάλο βαθμό τη διευθέτηση των εγγραφών, αποδεσμεύοντας τους εκπαιδευτικούς από τις διενέξεις και αντιπαραθέσεις που είχαν με γονείς για αυτό το θέμα.

Η διαδικασία των εγγραφών δεν αφήνει περιθώρια για να μείνουν τα προνήπια εκτός νηπιαγωγείου.

Τέλος, το πληροφοριακό σύστημα επισφραγίζει τη διαδικασία των εγγραφών.

Απλοποιείται και διευκρινίζεται η διαδικασία της μετεγγραφής των μαθητών του νηπιαγωγείου και δημοτικού.

ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΩΡΑΡΙΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Στην αρχή κάθε διδακτικού έτους δίνεται η δυνατότητα να προσαρμόζονται ομαλά τα νήπια-προνήπια στο νέο σχολικό περιβάλλον με ένα ευέλικτο ωράριο για 2 εβδομάδες. Αυτή η ρύθμιση είναι ένα μέτρο παιδαγωγικό και δείχνει σεβασμό στην ιδιαιτερότητα αυτής της ηλικιακής -εκπαιδευτικής ομάδας.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Αποδίδονται αρμοδιότητες στο Σύλλογο Διδασκόντων. Ο Σύλλογο Διδασκόντων αναλαμβάνει ουσιαστικό ρόλο για όλα τα θέματα που απασχολούν τη σχολική μονάδα. Ο Σύλλογος Διδασκόντων συνεδριάζει τακτικά, προγραμματίζει και αποτιμά το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας. Έχει τη δυνατότητα να αναμορφώνει το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου /Δημοτικού και να το προσαρμόζει στις ανάγκες της σχολικής μονάδας.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΩΝ

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης στοχεύοντας στη δημιουργία θετικού παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική μονάδα και αποφεύγοντας τους ανταγωνισμούς και τις διενέξεις μεταξύ των μαθητών.

 

 

πηγή: newsit.gr 

 

agiasmos sholeia

Αντίστροφη μέτρηση για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς

Το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία μετά τις διακοπές του καλοκαιριού κάνει γνωστό Προεδρικό Διάταγμα που εκδόθηκε για την λειτουργία των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων από το επόμενο σχολικό έτος 2017 - 2018

Σύμφωνα με το νέο Προεδρικό Διάταγμα για την λειτουργία των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων το σχολικό έτος είναι η περίοδος που αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει την 31η Αυγούστου του επόμενου έτους.

Το διδακτικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει την 21η Ιουνίου του επόμενου έτους.

Η διδασκαλία των μαθημάτων αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 15 Ιουνίου του επόμενου έτους. Όταν η 11η Σεπτεμβρίου ή η 15η Ιουνίου είναι αργία, τα μαθήματα αρχίζουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα ή λήγουν την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα αντίστοιχα. Για το σχολικό έτος 2017-2018 τα σχολεία θα ανοίξουν στις 11 Σεπτεμβρίου ημέρα Δευτέρα.

Οι χρονικές περίοδοι από 1 μέχρι 10 Σεπτεμβρίου και από 15 μέχρι και 21 Ιουνίου μπορεί να αξιοποιούνται για την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Την ημέρα λήξης των μαθημάτων χορηγούνται στους μαθητές των δημοτικών σχολείων Τίτλοι Προόδου και αντίγραφα Τίτλου Σπουδών που προβλέπονται στο άρθρο 20. Την ίδια ημερομηνία αποστέλλονται από τα νηπιαγωγεία τα Πιστοποιητικά Φοίτησης των μαθητών για την εγγραφή τους στα Δημοτικά και από τα Δημοτικά οι Τίτλοι Σπουδών των μαθητών της ΣΤ' τάξης για την εγγραφή τους στα Γυμνάσια.

Το διδακτικό έτος για τους μαθητές χωρίζεται σε τρία (3) τρίμηνα. Το πρώτο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγει στις 10 Δεκεμβρίου, το δεύτερο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Δεκεμβρίου και λήγει στις 10 Μαρτίου και το τρίτο τρίμηνο αρχίζει στις 11 Μαρτίου και λήγει στις 15 Ιουνίου.
Στο νηπιαγωγείο, στην αρχή του πρώτου τριμήνου του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο νηπιαγωγείο για ορισμένα νήπια που φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους. Το ευέλικτο ωράριο καθορίζεται από τον εκπαιδευτικό της τάξης, το σύλλογο διδασκόντων και το σχολικό σύμβουλο, σε συνεργασία με τους γονείς ή κηδεμόνες του νηπίου. Μετά την πάροδο των δύο (2) εβδομάδων, το σύνολο των νηπίων ακολουθεί κοινό ωράριο.

Τέλος σύμφωνα με το ΠΔ το ημερήσιο ωράριο λειτουργίας των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Η ώρα έναρξης ή λήξης των μαθημάτων μπορεί να τροποποιείται ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες, ύστερα από απόφαση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου.

 

 

πηγή: newsbomb.gr

panelhnies vaseis1

Το σχέδιο για την κατάργηση των Πανελλαδικών Εξετάσεων περιγράφει με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Νέα Σελίδα» ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου.

«Το σημερινό καθεστώς των Πανελλαδικών θα είναι σύντομα παρελθόν. Για εμάς όμως η βασική προτεραιότητα είναι οι αλλαγές στο Λύκειο και ένα ισχυρό απολυτήριο. Γι’ αυτό αναμορφώνουμε τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, μειώνουμε δραστικά τα μαθήματα στις δύο τελευταίες τάξεις και δίνουμε περισσότερο χρόνο για το κάθε μάθημα, για να μπορούμε να εμβαθύνουμε. Αλλάζουμε τον τρόπο και το περιεχόμενο διδασκαλίας», σημειώνει ο υπουργός.

Αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα των αλλαγών ο κ. Γαβρόγλου επισημαίνει ότι «είναι απαραίτητο το Λύκειο να απονέμει ένα αξιόπιστο εθνικό απολυτήριο [...] Οι μαθητές θα λαμβάνουν το απολυτήριο από το σχολείο τους και με αυτό θα εισάγονται στα πανεπιστήμια. Μέχρι να φτάσουμε όμως εκεί, είναι αυτονόητο ότι θα υπάρξει ένα μεταβατικό διάστημα τριών ετών».

Για το νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τις επιθέσεις που δέχεται ο κ Γαβρόγλου λέει: «Δεν μπορώ να ανεχτώ την κατηγορία του κ. Μητσοτάκη ότι συντελείται ένα “πραγματικό έγκλημα” – δικά του λόγια – στον χώρο των πανεπιστημίων με αυτό το νομοσχέδιο. Είναι δυνατόν να λέγονται τέτοια πράγματα;» , ενώ παρατηρεί ότι «το σοβαρό ζήτημα είναι αν η ακαδημαϊκή κοινότητα αποδέχεται το νομοσχέδιο. Η απάντηση είναι ένα κατηγορηματικό ναι.

«Τασσόμαστε υπέρ της ενίσχυσης της Δημόσιας Παιδείας σε όλες τις βαθμίδες, της ενίσχυσης της έρευνας και της διασύνδεσής της με την ανάπτυξη. Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι άλλων κομμάτων το «υψηλό όραμα». Και λυπάμαι όταν τους ακούω να κατασυκοφαντούν τα δημόσια πανεπιστήμια, τα οποία όχι μόνον έχουν προσφέρει τόσα πολλά στην ελληνική κοινωνία, αλλά και συνεχώς διακρίνονται διεθνώς» σημειώνει ο υπουργός Παιδείας.

 

πηγή: newsbomb.gr

eikona panellinies 2014

Αιτία η «σφαγή» σε μαθηματικά, χημεία και οικονομία - Μικρή άνοδος στις Νομικές σχολές - Έως την Τρίτη η προθεσμία για τα μηχανογραφικά

“Βουτιά” στις βάσεις από τις περιζήτητες σχολές του Πολυτεχνείου, της Πληροφορικής και τις Οικονομικές σχολές, πτωτική τάση στις Ιατρικές σχολές και μικρές αυξομοιώσεις στις Νομικές σχολές αποτελούν τα βασικά στοιχεία της τάσης των βάσεων των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η φετινή πτωτική πορεία ” των βάσεων εισαγωγής οφείλεται στην πανωλεθρία των Μαθηματικών , μάθημα βαρύτητας που η πλειονότητα των υποψηφίων δεν “έπιασε “ ούτε τη βάση με αποτέλεσμα να αναμένεται πτώση στις σχολές του 2ου και του 5ου επιστημονικού πεδίου.

Η πτώση των μορίων στις περιζήτητες σχολές των Πολυτεχνείων αλλά και στα Οικονομικά τμήματα μπορεί να φθάσει και τα 1000 με 1500 μόρια ενώ η πτωτική πορεία θα ξεκινήσει από τις υψηλόβαθμες σχολές και θα είναι μεγαλύτερη από οτι στις αποκαλούμενες μεσαίες. Οι εκπαιδευτικοί που ασχολούνται χρόνια με την πορεία των βάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση εκτιμούν οτι η πτώση θα κυμαίνεται από 800 έως και 2.000 μόρια στις Πολυτεχνικές και τις Οικονομικές σχολές

Και ενώ η «σφαγή» στα Μαθηματικά, τη Χημεία και την Οικονομία αναμένεται να οδηγήσουν σε μεγάλη πτώση στις σχολές των Πολυτεχνείων, καθώς και στις οικονομικές σχολές, λίγο πιο σε υψηλές σχέση με πέρυσι αναμένονται οι βάσεις στις περιζήτητες Νομικές σχολές.

Αντίθετα, ανοδική πορεία των βάσεων αναμένεται στις Παιδαγωγικές σχολές, όπου η άνοδος μπορεί να είναι ακόμα και 1.000 μόρια. Εκτιμάται επίσης, ότι ακόμα και στις στρατιωτικές σχολές αναμένεται πτωτική τάση, ενώ οι κοινές σχολές είναι πιο εύκολα προσβάσιμες από τους υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης.

Πτωτική αναμένεται και η τάση στις σχολές της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, ενώ οι Νομικές και Ψυχολογικές σχολές αναμένεται να έχουν άνοδο της τάξης των 100 μορίων.

Σε οτι αφορά στα μηχανογραφικά δελτία περιθώριο έως και την Τρίτη έχουν οι υποψήφιοι για να οριστικοποιήσουν τις επιλογές τους για την τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς παρατείνεται έως και την Τρίτη, 18 Ιουλίου η προθεσμία για την υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων των υποψηφίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις αναλυτικά ανά πεδίο εκτιμάται οτι:

1ο πεδίο (Ανθρωπιστικών Σπουδών): Ελαφρώς ανοδικές τάσεις (50-100 μόρια), ενώ συμμετέχουν 3.000 υποψήφιοι περισσότεροι από πέρυσι.

Μικρή άνοδος αναμένεται σε όλα τα τμήματα που υπάγονται στις ανθρωπιστικές σπουδές, καθώς οι επιδόσεις των υποψηφίων ήταν καλύτερες από πέρσι. Αυξητική τάση αναμένεται στις Νομικές και Ψυχολογικές σχολές σχολές Ανοδική αναμένεται να καταγραφεί και η τάση στις σχολές δημοσιογραφίας ενώ στα ίδια περσινά χαμηλά επίπεδα αναμένεται να κινηθούν οι ξένες φιλολογίες εκτός από την Αγγλική Φιλολογία που αναμένεται να έχει ανοδική τάση. Οι σχολές Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας της Αθήνας κινήθηκαν πέρσι μεταξύ 13.000 – 11.000 μορίων. Η κλιμάκωση βαθμολογίας δείχνει ότι οι υποψήφιοι έγραψαν καλύτερα σε σχέση με πέρυσι στην κλίμακα από το 10 μέχρι το 18 στα Αρχαία και στην Ιστορία, και τα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας ενώ έγραψαν χειρότερα στα Λατινικά.

Ανοδική τάση αναμένεται για τη Νομική Αθηνών και για τη Νομική Θράκης , όπως και για τη Φιλολογία Αθηνών . Το κατώφλι του πεδίου αναμένεται να κινηθεί στα 11000 μόρια

2ο πεδίο (Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών)

Καθοδική αναμένεται η τάση στο πεδίο των Φυσικομαθηματικών και Πολυτεχνικών σχολών. Υποχωρήσεις αναμένονται στις σχολές του Πολυτεχνείου όπως ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων , Μηχανολόγων Μηχανικών και στις γεωπονικές σχολές . Αναμένεται να “αντισταθούν” τα τμήματα Αρχιτεκτονικής.

Η κλιμάκωση βαθμολογίας δείχνει ότι οι υποψήφιοι των θετικών σπουδών έγραψαν λιγότερο καλά σε σχέση με πέρυσι από το 11 και πάνω στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Ειδικά στο 2ο πεδίο θα παρατηρηθεί μεγάλη πτώση, που ξεκινά από τα «ρετιρέ που εκτιμάται οτι οφείλεται κυρίως στα Μαθηματικά και τη Χημεία και λιγότερο στη Φυσική.

3ο πεδίο (Επιστημών Υγείας)

Πτωτική εκτιμάται οτι θα είναι η πορεία στις Ιατρικές και Φαρμακευτικές σχολές, οι οποίες ωστόσο αποτελούν “πόλο έλξης” για μεγάλη μερίδα υποψηφίων. Ολες οι εκτιμήσεις πάντως κάνουν λόγο για μικρές αυξομειώσεις. Μικρή πτώση αναμένεται συνολικά στις επιστήμες της Υγείας. Μικρότερη αναμένεται η πτωτική πορεία των βάσεων στις Ιατρικές, Οδοντιατρικές, Φαρμακευτικές και μεγαλύτερη στις πιο χαμηλόβαθμες σχολές.

4ο πεδίο (Παιδαγωγικές σχολές)

Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας καταργεί το 4ο επιστημονικό πεδίο, αυτό αναμένεται να έχει άνοδο στις βάσεις εισαγωγής , λόγω της μεγάλης αύξησης της συμμετοχής σε αυτό. Εκπαιδευτικοί εκτιμούν οτι σε κάποια περιζήτητα κεντρικά παιδαγωγικά τμήματα η άνοδος των βάσεων μπορεί να φθάσει και τα 1000 μόρια.

5ο πεδίο (Οικονομικών σπουδών και Πληροφορικής)

Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για θεαματική πτώση λόγω των πολύ χαμηλών επιδόσεων στην Οικονομία, στο 5ο πεδίο έχουμε «κατάρρευση» αριστούχων και η πτώση εκτιμάται ότι θα είναι μεγαλύτερη από 2.000 μόρια.Το 5ο πεδίο, εκτιμούν οι εκπαιδευτικοί, είναι αυτό που φέτος θα παρουσιάσει τη μεγαλύτερη πτώση, με τις επιδόσεις των υποψηφίων να είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Μαθηματικά Κατεύθυνσης ποσοστό 83,45%, έγραψε κάτω από τη βάση ενώ πανωλεθρία σημειώθηκε και στο μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας .

Εφέτος, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, στις εξετάσεις συνολικά συμμετείχαν 104.929 υποψήφιοι, εκ των οποίων 85.908 από τα Γενικά Λύκεια, και 19.021 υποψήφιοι από τα Επαγγελματικά Λύκεια. Οι υποψήφιοι θα διεκδικήσουν μία από τις συνολικά 70.726 θέσεις σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ, χωρίς σε αυτές να περιλαμβάνονται οι στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές. Οι βάσεις εισαγωγής αναμένεται να ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας περί τα τέλη Αυγούστου.

 

πηγή: protothema.gr

eikona panellinies 2014

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η προθεσμία για την υποβολή των Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ.) 2017 παρατείνεται μέχρι και την Τρίτη 18-7-2017. Για την υποστήριξη των υποψηφίων κατά την υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων, όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ θα λειτουργήσουν στις 18-7-2017, ημέρα Τρίτη και ώρες λειτουργίας σχολείων.

vaseis

Βάσεις 2017: Μεγάλη πτώση βάσεων στα οικονομικά τμήματα των κεντρικών πανεπιστημίων της χώρας, όπου μπορεί φέτος να έχουμε «κάθοδο» έως και 1.000 μορίων, αλλά και σε όλα τα Πολυτεχνεία της χώρας δείχνουν τα βαθμολογικά στοιχεία των επιδόσεων των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, στις ιατρικές σχολές αλλού αναμένεται άνοδος και αλλού πτώση βάσεων, κάτι που διαμορφώνει την εικόνα μιας βαθμολογικά αντιφατικής χρονιάς, στην οποία αναμένονται εκπλήξεις και ανατροπές. Συγκεκριμένα, και όπως εξηγεί στα Παραπολιτικά ο εκπαιδευτικός και αναλυτής των στατιστικών στοιχείων των βαθμολογιών του υπ. Παιδείας, Γ. Χατζητέγας, φέτος θα παρατηρηθούν κινήσεις ανόδου και πτώσης σε όλο το φάσμα των τμημάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης.


 

 

Πηγή: http://www.newsbomb.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.