Τελευταίες Ειδήσεις

Διαβάζοντας τα στοιχεία για τη συμμετοχή των τηλεθεατών με μηνύματα κατανοεί κανείς γιατί τον Ντάνο και μεγάλο μέρος από την παραγωγή του Survivor την πλήρωσε κυρίως το τεράστιο φαν κλαμπ του παιχνιδιού που σάρωσε τα πάντα στο τηλεοπτικό τοπίο φέτος.

 

Ωστόσο κανείς δεν ψήφισε με το ζόρι και προφανώς ο ΣΚΑΙ δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα οπότε συγκρατείστε τον ενθουσιασμό (sic) σας. Καθώς ο τελικός και ο ημιτελικός έσπασαν ρεκόρ τηλεθέασης, εκατομμύρια ήταν αυτοί που παρακολούθησαν τις δύο βραδιές και επίσης πολλοί ήταν αυτοί που μπήκαν στη διαδικασία να ψηφίσουν καθώς ο νικητής δεν προέκυψε από αγωνίσματα, αλλά από τα μηνύματα. Και ευτυχώς για τον ΣΚΑΪ και την παραγωγή που έγινε αυτό γιατί μέσα σε δυο βραδιές συσσωρεύτηκε τεράστιο ποσό Σύμφωνα με το ρεπορτάζ από το Πρώτο Θέμα, τη βραδιά του τελικού εστάλησαν 560.000 μηνύματα. Το ποσοστό του Γιώργου Αγγελόπουλου ήταν 64% και του Μάριου Πρίαμου Ιωαννίδη 36%. Τη βραδιά του ημιτελικού εστάλησαν επίσης 370.000 μηνύματα. Τα μηνύματα που εστάλησαν το 24ωρο κατά το οποίο κλήθηκε να ψηφίσει το κοινό για την κατάταξη της τελικής δεκάδας ήταν ελαφρώς λιγότερα και τέλος κατά μέσο όρο 100.000 – 120.000 ήταν τα μηνύματα για την αποχώρηση ανά επεισόδιο. Αν κάνετε τον πολλαπλασιασμό του κόστους κάθε μηνύματος που ήταν 1,24 ευρώ για τα νούμερα που είναι ακριβή προκύπτουν 694.400 ευρώ για τον τελικό και 458.000 ευρώ για τον ημιτελικό. Και κάπως έτσι εξηγείται γιατί από τη νέα σεζόν θα δούμε πολλά ακόμη τύπου SURVIVOR.

 

Πηγή: www.lifo.gr

comments powered by Disqus
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.