Λείπουν βασικές ειδικότητες σε σχολεία της Εύβοιας. Καλύτερη η κατάσταση στα νηπιαγωγεία
Καλύτερη είναι η εικόνα φέτος όσον αφορά στην κάλυψη εκπαιδευτικών θέσεων σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Εύβοιας.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, Βέτα Κορωναίου, τα προβλήματα εστιάζονται κυρίως στην Παράλληλη Στήριξη, στα Κέντρα Υποδοχής, στη μεταφορά των δρομολογίων των μαθητών που ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και στην έλλειψη ειδικοτήτων κυρίως στις ξένες γλώσσες.
Οι εκπαιδευτικοί αναζητούν ένα σχολείο που να μην βασίζεται μόνο στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών, αλλά να είναι πλούσιο σε δραστηριότητες και στη διδασκαλία. Επίσης, ένα από τα αιτήματά τους που θα βοηθήσουν στη δημιουργία γερών βάσεων στα ελληνικά σχολεία είναι η πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Εύβοια η σχολική χρονιά ξεκίνησε με κενά σε βασικές ειδικότητες όπως σε αυτή των Φιλολόγων, των Μαθηματικών και των Φυσικών.
Σύμφωνα με την πρόεδρο της ΕΛΜΕ, Χαρά Νίκα, άλλο θέμα που πρέπει να επανεξετάσει το Υπουργείο και η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι τα ασφυκτικά γεμάτα σε αριθμό μαθητών τμήματα. Φτάνουν τους 27 με 30 από τη στιγμή που θα έπρεπε να είναι μέχρι είκοσι μαθητές. Επίσης, δεν υπάρχουν Υποστηρικτικές Δομές και όλα λειτουργούν χάριν της καλής διάθεσης των εκπαιδευτικών να προσφέρουν παραπάνω υπηρεσίες.