fbpx
STAR Κεντρικής Ελλάδας
Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης
Τελευταίες Ειδήσεις

Την εθνική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό παρουσίασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο χαιρετισμό του ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε τους συντελεστές της προσπάθειας και επεσήμανε ότι αυτή έγινε σε μία δύσκολη συγκυρία.

"Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ό,τι τα περιμέναμε και θα είναι διαφορετικά από αυτό που σχεδιάζαμε. Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται περισσότερο από την κρίση της πανδημίας, η τουριστική βιομηχανία ουσιαστικά παρέλυσε. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά να αντιμετωπίσουμε το πρώτο κύμα γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών, επιδείξαμε μία νέα συλλογικότητα. Αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει να βαδίζουμε στην νέα οικονομική πραγματικότητα, ανοίγοντας σταδιακά τους κλάδους της οικονομικής ζωής.

Σε αυτούς τους κλάδους εντάσσεται και ο τουρισμός, όπου έχουμε σχέδιο για την σταδιακή απελευθέρωση από τις 15 Ιουνίου και από 1η Ιουλίου ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε αυτό το άνοιγμα στις περισσότερες χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.

Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μία Ελλάδα που θα είναι ίδια και ταυτόχρονα διαφορετική γιατί θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα ώστε να μπορέσουμε όλοι να λειτουργήσουμε με απόλυτη ασφάλεια. Η ασφάλεια όλων είναι η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.

Θα πρέπει πάνω απ’ όλα οι εργαζόμενοι να τηρούν τα μέτρα ώστε να προστατευθούν οι ίδιοι και θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους. Ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο. Παρουσιάζουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό που κάποιος μπορεί να τον βλέπει μέσα από μία διαφορετική ματιά. Η Ελλάδα είναι σίγουρα κάτι περισσότερο από το Ήλιο και τη Θάλασσα. Σε αυτό το καλοκαίρι θα εκτιμήσουμε πολύ περισσότερο την έννοια της ελευθερίας και θα είναι μία ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μία εποχή αλλά μία αντίληψη, μία ματιά στα πράγματα που μπορεί να μας συνοδεύει όλη τη σεζόν, χωρίς κατ’ ανάγκη να επισκεφθεί τη χώρα.

Ο αριθμός φέτος των επισκεπτών θα είναι μειωμένος σε σχέση με τα 33 εκατ. του 2019. Η καμπάνια δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά και τις επόμενες χρονιές, ώστε να ετοιμάσουμε την μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού τουρισμού από το 2021 και μετά. Η καμπάνια συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα και σεβόμαστε την ανάγκη να είμαστε λιτοί και δωρικοί" υπογράμμισε.

Απευθυνόμενος στους εργαζόμενους του κλάδου τόνισε: "Έχουμε κάνει ότι μπορούμε για να υποστηρίξουμε την εργασία στον κλάδο και θα πρέπει οι επαγγελματίες του τουρισμού να εκμεταλλευθούν τα εργαλεία που έχουμε δώσει ώστε να διαφυλαχθούν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Είμαστε διατεθειμένοι να προσθέσουμε κι άλλα όπλα στη φαρέτρα μας κι εδώ είμαστε να αναπροσαρμόσουμε την στρατηγική μας".


Το πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχθεί πολλά αιτήματα, επισήμανε ο κ. Μητσοτάκης και θα κάνουμε επιπλέον ό,τι περνάει από το χέρι μας για να στηρίξουμε και τον εσωτερικό τουρισμό. Εύχομαι η τουριστικη΄σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε να κάνουμε οικονομικές προβλέψεις για το ύψος των επιπτώσεων οικονομίας. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά- το τονίζω- σχετικά ενθαρρυντικά και έδειξαν ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή, το δεύτερο τρίμηνο θα είναι πάρα πολύ δύσκολο κι ελπίζουμε από το τρίτο τρίμηνο τα πράγματα να πάνε καλύτερα.
Με τρεις πολιτικές στοχεύσεις επιχειρεί η κυβέρνηση να θωρακίσει τον τομέα του Τουρισμού, ενόψει της επικείμενης επανεκκίνησης της τουριστικής περιόδου. Πρώτον να παραμείνουν υγιείς οι εργαζόμενοι, δεύτερον να υπάρχει δυνατότητα να αντιμετωπιστεί άμεσα και αποτελεσματικά τυχόν κρούσμα κορονοϊού μεταξύ των επισκεπτών στους τουριστικούς προορισμούς και δη στα νησιά και τρίτον να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας στον τομέα του Τουρισμού.

Στο πλαίσιο αυτό προετοιμάστηκε με προσοχή η εκδήλωση "Restart Tourism", κατά την οποία ο υπεύθυνος του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης, αποκάλυψε την εθνική καμπάνια, ώστε η Ελλάδα να διεκδικήσει ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από μία εμφανώς μικρότερη τουριστική πίτα διεθνώς.

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.