STAR Κεντρικής Ελλάδας
Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης
Τελευταίες Ειδήσεις
Χρήστος Τσακμάκης

Χρήστος Τσακμάκης

MSc Marketer, Webinarium Marketing Director
Τηλ: 697.676.4268
Ιστοσελίδα: www.webinarium.gr

Αναρωτήσου το εξής:

..αν το προϊόν που πουλάς  ήταν άνθρωπος, τι άνθρωπος θα ήταν;  

Και να στο προχωρήσω λίγο ακόμα.. Με ποιους θα έκανε παρέα; Πως θα τον ξεχώριζαν; Για ποια χαρακτηριστικά του θα έμενε στο μυαλό των άλλων; Θα έκανε φίλους εύκολα; Γιατί οι φίλοι του θα ήθελαν να κάνουν παρέα μαζί του; Αν δεν καταλαβαίνεις τη σχέση που πάω να δημιουργήσω μεταξύ προϊόντος και προσωπικότητας, σε προ(σ)καλώ να διαβάσεις και το υπόλοιπο άρθρο.

Όπως έχουμε επισημάνει και σε προηγούμενα άρθρα μας, ο κόσμος πλέον είναι ανυπόμονος. Και αυτό αποτυπώνεται ακόμα περισσότερο και στη διαδικτυακή του παρουσία και δραστηριότητα. Θέλει να φορτώνουν γρήγορα οι σελίδες, να μπορεί να βρει σε ένα site γρήγορα αυτό που ψάχνει, προτιμάει τα videos και τις εικόνες από τα μακροσκελή κείμενα, κλπ. Πως λοιπόν θα του τραβήξουμε την προσοχή από την πρώτη ματιά και θα τον κάνουμε να διαβάσει ένα άρθρο μας;

Εκεί που πηγαίνουν όλα καλά, ξαφνικά δέχεσαι αυτή την ερώτηση (ή παραπλήσιες): 

- Μπορείτε να μου κάνετε μια καλύτερη τιμή;

 

Όλοι θα έχουμε στην καθημερινότητα μας κάποιο γνωστό ή φίλο που όταν ξεκινάμε να μιλάμε μας διακόπτει. Πολλές φορές νιώθουμε πως στις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν το κάνει, απλά δε δίνει προσοχή σε αυτά που λέμε και περιμένει να τελειώσουμε για να πει τα δικά του. Εκνευριστικό ε;

Φανταστείτε τώρα να είστε εσείς αυτός ο εκνευριστικός άνθρωπος και να έχετε απέναντι σας τον πελάτη! Αν στην προσωπική σας ζωή είναι μια τέτοια συμπεριφορά είναι ενοχλητική, στην επαγγελματική σας θα είναι καταστροφική!

Αγοράζουμε από εκεί που εμπιστευόμαστε! Γενικός κανόνας και αμέτρητες οι επιστημονικές έρευνες που τον επιβεβαιώνουν. Και φυσικά με αυτό το κριτήριο λειτουργούμε πολλές φορές και στην προσωπική μας ζωή. Ζητάμε τη γνώμη από άτομα που εμπιστευόμαστε (για συγκεκριμένο θέμα).

Είναι γεγονός πως δεν θα αγοράσουν όλοι όσοι επισκεφτούν ένα κατάστημα. Το κλειδί λοιπόν στην υπόθεση είναι να γνωρίζει ο πωλητής τους λόγους που συνέβη αυτό ώστε να αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης στο μέλλον.  Συχνά οι υποψήφιοι πελάτες προβάλλουν αντιρρήσεις ακόμα και ένα βήμα πριν κλείσει η πώληση. Οι δικαιολογίες τους;

Ο κάθε παραγωγός έχει την εμπειρία και τη γνώση να καλλιεργεί και να παράγει ένα ή πλήθος αγαθών. Και οι νέες γενιές παραγωγών διαβάζουν, ενημερώνονται, και γενικά έχουν εξελίξει τις μεθόδους παραγωγής ή και ακόμα το είδος και τις ποικιλίες που καλλιεργούν στα χωράφια τους. Φτάνει όμως αυτό;

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.