STAR Κεντρικής Ελλάδας
Μέλος του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης
Τελευταίες Ειδήσεις

Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν οι Κροάτες για την επιτυχία της εθνικής τους ομάδας να προκριθεί για πρώτη φορά στην ιστορία της στον τελικό του Mουντιάλ, αλλά νικήτρια βγαίνει και η οικονομία της χώρας, αφού τα έσοδα της εφορίας διπλασιάστηκαν.

Και αυτό αφού οι Κροάτες οπαδοί και όχι μόνο, παρακολουθούν μετά μανίας την προσπάθεια της «Χρβάτσκα» στο τουρνουά και σπεύδουν να αγοράσουν αναψυκτικά, μπύρες, σνακ αλλά και τηλεοράσεις.

Η μεγαλύτερη τοπική αλυσίδα λιανικής πώλησης της χώρας, Konzum, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις τσιπς αυξήθηκαν κατά 100% την Τετάρτη, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, καθώς οι οπαδοί παρακολουθούσαν τη νίκη με 2-1 στην παράταση επί της Αγγλίας και την πρόκριση στον τελικό.

Πολλοί θα δοθυν τον τελικό της Κυριακής εναντίον της Γαλλίας σε νέα τηλεοπτικά στέκια, με μερικά καταστήματα να αναφέρουν αύξηση κατά 400% στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου σε σύγκριση με πέρυσι.

Αυτές οι πωλήσεις συνέβαλαν σε μια δαπάνη από Κροάτες και τουρίστες που ανέρχεται σε 12,95 δισεκατομμύρια κούνα (2,05 δισεκατομμύρια δολάρια) από τότε που ξεκίνησε το Παγκόσμιο Κύπελλο στα μέσα Ιουνίου, σύμφωνα με στοιχεία της φορολογικής υπηρεσίας που δημοσίευσε η εφημερίδα Vecernji List την Πέμπτη.

Οι αριθμοί πωλήσεων των τριών αυτών εβδομάδων, πλησίασαν το ρεκόρ των 13,8 δισεκατομμυρίων κούνα που δαπανήθηκαν τον Δεκέμβριο του 2017 για τις αγορές των Χριστουγέννων.

Ο πρωθυπουργός, Αντρέι Πλένκοβιτς, τόνισε ότι η πορεία της εθνικής ομάδας προς τον τελικό ήταν «η καλύτερη δυνατή διαφήμιση για τη χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο».

Αναλυτές συμφώνησαν επίσης στην πρόβλεψη για αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα, που παρέχει σχεδόν το 20% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος της Κροατίας.

«Αυτή είναι μια μεγάλη διαφήμιση για την Κροατία σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία σίγουρα θα αντανακλάται σε αυξημένο ενδιαφέρον για τη χώρα», δήλωσε ο οικονομικός αναλυτής Μλάντεν Βέντρις και πρόσθεσε:

«Αναμένω ότι θα έχουμε ακόμα περισσότερους τουρίστες, αλλά δεν θα πρέπει να εστιάσουμε μόνο εκεί. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε αυτήν την ευκαιρία για να αντλήσουμε περισσότερες επενδύσεις».

ΑΠΕ ΜΠΕ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.